Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (2 031)
Filtrera omdömen
2 031 resultat
Medlemsbetyg
835
747
259
114
76
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
835
747
259
114
76
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
16 av 2 031 omdömen
Omdömet skrevs 15 december 2015

Ett utomordentligt fint hotell med jätte fina rum som var egentligen var som en 1-rums lägenhet med kyl, mikro o bryggare. Väldigt sköna säng. Rummet hade en enorm panorama utsikt över floden och staden.

  • Bodde här: december 2015, reste i arbetet
    • Sovkvalitet
    • Renlighet
    • Service
Tack BMW-94
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs 9 oktober 2018 från mobil enhet

Bodde här: augusti 2018, reste i arbetet
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
AndresG2952, Front Office Manager på DoubleTree Suites by Hilton Boston-Cambridge, svarade på det här omdömetSvarade 9 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 8 oktober 2018

  • Bodde här: maj 2018, reste med familjen
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
AndresG2952, Front Office Manager på DoubleTree Suites by Hilton Boston-Cambridge, svarade på det här omdömetSvarade 9 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 7 oktober 2018

  • Bodde här: oktober 2018, reste i arbetet
    • Standard
    • Läge
    • Sovkvalitet
    • Rum
    • Renlighet
    • Service
Omdömen sammanställs i samarbete med DoubleTree by Hilton
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
AndresG2952, Front Office Manager på DoubleTree Suites by Hilton Boston-Cambridge, svarade på det här omdömetSvarade 8 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 2 oktober 2018

  • Bodde här: september 2018, reste med familjen
    • Standard
    • Läge
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
AndresG2952, Front Office Manager på DoubleTree Suites by Hilton Boston-Cambridge, svarade på det här omdömetSvarade 3 oktober 2018
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen