13 personer tittar på det här hotellet
FindHotel
Expedia.com235 US$
Priceline211 US$
Omdömet skrevs 29 maj 2018 från mobil enhet

Detta hotell är nära tåget till/från flyget.
Trevlig lobby där man kan köpa frukost m m.
Våning 46 erbjuder en underbar utsikt med gott att dricka, trevlig personal.
Rummen är trevliga , sköna sängar och en slående utsikt över Golden Gate för den som vill.

Datum för vistelsen: maj 2018
1  Tack AnneliR40
Sonia G, Manager på Hilton San Francisco Union Square, svarade på det här omdömetSvarade 30 maj 2018

We are very happy that you enjoyed our convenient location, stunning views, and comfortable rooms, Anneli. We hope that you will consider staying with us again the next time your travels bring you to San Francisco!

Omdömet skrevs 1 februari 2018

Bra service, trevlig personal. Rummen rena och fina men alla bekvämligheter som jag tycker att man behöver på rummet.
Skybaren är trevlig och får man ett rum på de övre våningarna får man en bra utsikt även från rummet. .
Som allt annat i SF känns det som att det mesta är dyrt. Parkeringen är löjligt dyr och sakerna man kan köpa i cafeterian i lobbyn är inte prisvärda. Men jag måste ändå säga att det är ett trevligt hotell.

Rumstips: Rum högt upp i torn 1 ger bra utsikt. Bor man i torn 3 har man nära till polen och parkeringsgaraget.
Datum för vistelsen: januari 2018
Restyp: Reste i arbetet
1  Tack JonasW127
Aaron Danzig, Marketing på Hilton San Francisco Union Square, svarade på det här omdömetSvarade i går

We are happy to have reopened our doors and look forward to welcoming you again soon.

Omdömet skrevs 27 juni 2017 från mobil enhet

Ett gigantiskt hotell med mycket serviceinriktad personal.
Vi anlände ett dygn för sent efter försenat flyg och jag var rejält påverkad av jetlag och hade haft samma kläder i två dygn. Väl framme ställde jag mig i fel kö, i den för Hilton Honors medlemmar och bröt närmast ihop när jag väl kom fram till disken. Mannen som servade oss berättade att vårt rum var borta eftersom vi anlänt så sent men lugnade mig och så att nu skulle jag överlåta detta till honom, så skulle han se till att vår bröllopsresa fick den start vi förtjänade. Han ordnade med medlemskap i Honors klubben, uppgraderade rummet och var så tillmötesgående och upprepade att nu skulle vi vara bara vara lyckliga och njuta av början av vår resa!
Rummet var jättestort, mycket välstädat och sängen och kuddar fantastiskt sköna. Stort badrum och bra ljudisolerat. Rummet gav en lyxig och fräsch känsla vilket gjorde att det kändes ännu roligare.
I lobbyn fanns bar och matställe som erbjöd redan färdiglagad och direkt lagad mat. Läget ligger fantastiskt vid Union square.
Poolområdet var ganska stort med bubbelpool. Vi var inte där uppe mer än vi tittade till det.
Tack till Abdullah Q. gör att du räddade vår bröllopsresa med ditt otroligt proffsiga bemötande! Hilton ska vara stolta att ha en medarbetare som du!! En löneförhöjning vore på sin plats!

Datum för vistelsen: juni 2017
2  Tack theresah1982
Alex L, Manager på Hilton San Francisco Union Square, svarade på det här omdömetSvarade 29 juni 2017

We are so delighted to hear that you had an enjoyable experience with us at Hilton San Francisco Union Square Theresa H. Our team truly enjoys sharing true Hilton hospitality and helping our guests to make long lasting memories. We appreciate your comments, and will be sure to share your comments about Abdullah. We look forward to welcoming you back to San Francisco!

Omdömet skrevs 25 juni 2017

Central placering, nära till Union square, spårvagns station, shopping. Trevlig personal, tyst och rent. Finns många restauranger och turistinformation och service i närheten. Dock delvis ganska slitet. Dörren till badrummet gick inte att stänga hela vägen. Prisvärt. Något för stort men in- och utcheckning gick snabbt och smidigt.

Datum för vistelsen: juni 2017
Omdömen sammanställs i samarbete med Hilton Hotels & Resorts
1  Tack DilyaH2

We are so delighted to hear that you had an enjoyable experience with us at Hilton San Francisco Union Square. Our team truly enjoys sharing true Hilton hospitality and helping our guests to make long lasting memories. We appreciate your comments and will be sure to share them with our team, as well. We look forward to welcoming you back to Hilton San Francisco Union Square soon.

Omdömet skrevs 29 september 2016 från mobil enhet

Fungerade bra med rullstol, men jag saknar att det inte finns automatiska dörröppnare. Speciellt till rummet som är för rullstolsburna. Annars fungerade det bra. Frukosten var sådär i alla fall den som man fick i lobbyn, man blev mätt inte mer. Läget var bra. Men räkna med att det finns backar.

Datum för vistelsen: september 2016
Tack 463karina
Taylor L, Manager på Hilton San Francisco Union Square, svarade på det här omdömetSvarade 3 oktober 2016

Karin A., thank you very much for sharing your comments with us. We appreciate your feedback and would like to let you know that we do have rooms with buttons to open the door for anyone in a wheelchair. Thank you again for your review. We hope to get the opportunity to see you again in the near future.