Omdömet skrevs 23 januari 2018 från mobil enhet

Kul industridesign i rummet, bra städning.
Helt okej frukost, synd att det inte fanns någon restaurang på hotellet då vi hade en yngre förmåga med oss. Annars så finns det jättemånga bra matställen i närheten.
Och nära till allt...

Bodde här: december 2017, reste med familjen
Tack Kenneth A
PIER2620GuestService, Public Relations Manager på Pier 2620 Hotel Fisherman's Wharf, svarade på det här omdömetSvarade 24 januari 2018

Tack för att du har tagit dig tid att granska din senaste vistelse hos oss, Kenneth. Vi är så glada att höra att du haft våra rum och bra läge. Vi hoppas att du kunde komma till allt du hade hoppats under din tid i San Francisco! Lyckliga och säkra resor, vi hoppas vi ses igen.

Omdömet skrevs 24 november 2017 från mobil enhet

Ok läge. Inte union square men kommunikationerna är bra. Nära till 'F', buss eller cable car.
Gå ett par 100 meter till italian district för flera bra restauranger.

Hotellrummen har en industriell stil. Fräscha rum, bra med ytor och städningen var bra!

Obligatorisk avgift på 30 $ / natt för frukost. En tam buffé innehållandes frukt, scramble, potatis och gröt. Åt ute de flesta dagar.
Informationsdisken försökte mest sälja på oss turer och var inte så behjälpliga i övrigt.

Dålig luft på rummen! Luftkonditioneringen är ni tvungna att ha på oavsett om ni önskar kallt eller varmt. Ganska mycket oväsen från luftkonditioneringen.

Wi-fi fungerade sådär..

Bodde här: november 2017, reste som ett par
Tack Freppe S
msheer, General Manager på Pier 2620 Hotel Fisherman's Wharf, svarade på det här omdömetSvarade 5 december 2017

Good Morning Freppe: Thank you for your review of your stay. We're pleased that you found our location to your liking and discovered some of the terrific Italian restaurants nearby! Thanks too for sharing your observations about the HVAC system in your guest room. We'll certainly review this in order to insure that it is operating properly. Thank you for letting us know! Best regards, Michel Sheer, General Manager

Omdömet skrevs 11 juli 2017

rummen var väldigt rymliga och snygga. Hotellet låg nära fishermans wharf och nära till kommunikationer för att se resten av staden.
Italien delen av staden rekommenderas . Bra restauranger och mysiga barer.

• Bodde här: juni 2017, reste som ett par
Tack Lotta G
Omdömet skrevs 8 februari 2017 från mobil enhet

Bra läge, fina rum med suveräna sängar.
Frukost ok med mycket frukt o ägg o bacon. Cykeluthyrning runt hörnet. 300 m till fishermans wharf o 300 m till chinatown. Vill man ta en öl finns pub på hotellet

Bodde här: februari 2017, reste i arbetet
Tack Bexell
Omdömet skrevs 22 juni 2016 från mobil enhet

Ganska bra storlek på rummet. Rent och fräscht. Väldigt lyhört. Ovanligt sköna sängar, men i övrigt ganska medelmåttigt hotell.
Försök att få ett rum mot gården så slipper du ljudet från trafiken.
Dyrt att parkera bilen på hotellets parkering.

Bodde här: juni 2016, reste med familjen
Tack Paula L