Omdömet skrevs 12 april 2018 från mobil enhet

Har besökt hotellet i början av april 2018. Vi fick 1 rum som var smutsig och bland annat hittade vi på i rummet en gammal kvitto bakom en kudde, pengar på golvet, insekter på toaletten och smutsig toa-ring. Jag gick till receptionen som ordnade direkt tillgång till ett annat rum. Det andra rummet var lika smutsig på toaletten med bland annat en tom plastflaska på golvet och smutsiga lakar. Allmänt dammig.Då ringde jag receptionen och gnällde igen, det jag fick i erbjudande var att de skulle be städarna städa om rummet. Jag vägrade och bad att få ett ren rum. Då kom till vår rummet städnings-manager som erbjöd oss om att få ett nytt rum. Vi fick vänta i 30 minuter och såg både manager och en städerska städa febrilt rummet mittemot oss. Det nya rummet hade varit ok om man hade fått den från början men hade ändå fläckar på väggarna, det rann vatten genom fönstret som saknades ett handtag, skitiga gardiner....allmänt otrevligt för att bo i. Parkeringen kostade 53 dollar om dagen!!!!!!!!!!

Denna vistelse har förstört vår semester i San Francisco och jag råder alla om att undvika detta hotel som är smutsig och utan känslor. Lekrummet är gammal och skitig...leksakerna är sönder och i allmän dålig skick.

De som jobbar där behandlar dig som en siffra och trots de fejkade leende man får så är service jätte dålig.

Kommer aldrig mer besöka er!!!

Bodde här: april 2018, reste med familjen
1  Tack AlessandroG480
Jason W, General Manager på Hotel Zephyr, svarade på det här omdömetSvarade 13 april 2018

Dear Alessandro G,

I hope nothing gets lost in translation and I can express the disappointment I have that we were unable to get you into a properly cleaned room the first time you checked in. This is not normally how we do things, I am investigating the communication challenge and assure you the mishap will not occur again. I appreciate you being so open and honest, should you be interested in giving us another chance to show the way we usually do things, please feel free to contact the property directly and ask for me.

Kindly, Jason

Omdömet skrevs 6 mars 2018 från mobil enhet

Vi bodde hör i fyra dagar och är mycket nöjda. Ett fint designat hotell med en fin gård med containers, en husvagn dom bar och ett runt bordtennisbord mm. Rummet är nyligen renoverade och är snygga och fräscha. Vi gillade det här hotellet och läget ör perfekt mitt i Fishermans Wharf

Bodde här: januari 2018, reste som ett par
Tack Gothenburgers
Svar från företaget:Svarade 9 mars 2018

Dear Guest,

Thank you for your recent stay at Hotel Zephyr, and for taking a time out to let us know how we are doing.

It is vitally important that we hear from our guests, and it is a pleasure to hear about your positive stay and your suggestions. Knowing what pleases our guest about our property continually keeps us prepared and knowledgeable in how to satisfy our guests. We truly appreciate your feedback, and I am excited to pass them along to our entire hotel staff. If you have any future accommodation needs, please do not hesitate to dial me direct. Or, if you prefer, you can make the reservations by simply calling us directly at any time.

Thank you again for choosing Hotel Zephyr and we hope to welcome you again in the very near future. We encourage you to share your wonderful thoughts on other popular social media websites as well.

Sincerely,

Reggie Kumar
Director of Front Office
415-617-6538
Reggie.Kumar@hotelzephyrsf.com

Omdömet skrevs 5 februari 2018

Hotel Zephyr ligger nära allt du vill se i San Fransisco.Gångavstånd.
Nära till buss, spårvagn och tunnelbana.
Bra rum med jättebekväm säng.
Rent och fräscht.
Kaffe/te/vatten fanns och fylldes på, litet kylskåp och gratis safe.
Annorlunda design, mkt sällskapsspel och spel.
Du kan köpa enkla rätter o dryck från en "husvagn" som är placerad på bakgården.
Frukost köps/äts på en restaurang precis bredvid.
Kan verkligen rekommendera detta ställe både för Par, barnfamiljer och affärsresenärer.

Tips för att välja rum: Mer än mellanklass men något lägre än lyx. Kunde höra sjölejona tidig morgon...exotiskt.
  • Bodde här: januari 2018, reste i arbetet
Tack Susanne N
Excursion820825, Manager på Hotel Zephyr, svarade på det här omdömetSvarade för 1 vecka sedan

Thank you so much for staying with us ! I am so glad you enjoyed.

Omdömet skrevs 6 januari 2017 från mobil enhet

Fräckt designat hotell med bästa läge vid Fishermans warf. Spel både inne och ute som man kan ha kul med sin familj. Rena och snygga rum med både te och kaffe. Laddningsmöjligheter vid sängen utan adapter, perfekt.

Bodde här: januari 2017, reste med familjen
Tack Jaana S
James D, Hotel Manager på Hotel Zephyr, svarade på det här omdömetSvarade 3 april 2017

Fun with the family is what it's all about, Jaana S! The Z team and I loved sharing in on the fun with you. Let's do it again soon. Cheers, James

Omdömet skrevs 31 december 2016 från mobil enhet

Detta hotell har ett perfekt läge vid Fishermans Warf, nära till många sevärdheter och till färjorna till Alcatraz. Rummen är stora och bekväma med allt det som behövs för att kunna utforska San Fransisco. Däremot är deras arrangemang med frukost på iHop ganska tveksam. Visserligen ganska ok mat men standarden är mycket låg. Om frukosten inte ingår i priset så njut av hotellet men välj något annat ställe att äta på.

Bodde här: december 2016, reste med familjen
Tack Black_Father

Perfect place to explore everything our great city has to offer, Black_Father. Come back for more exploring, you can't see it all in one trip! Thanks for staying with us! Cheers, James