Holiday Inn San Francisco Fishermans Wharf
Om du gillar det här hotellet är du kanske också intresserad av följande:
Mystic Hotel(San Francisco)
MysticHotel.com
  • Pool
Omni San Francisco Hotel(San Francisco)
  • Rumservice
InterContinental Mark Hopkins San Francisco(San Francisco)(Mycket prisvärt!)
InterContinental
  • Rumservice
Club Quarters Hotel in San Francisco(San Francisco)(Mycket prisvärt!)
  • Restaurang
San Francisco Marriott Marquis(San Francisco)(Mycket prisvärt!)
  • Bar/lounge
Courtyard by Marriott San Francisco Downtown(San Francisco)(Mycket prisvärt!)
  • Rumservice
Hotel Zoe Fisherman's Wharf(San Francisco)
  • Restaurang
Fairmont San Francisco(San Francisco)
Hotelpower.com
FiltreraAlla språk
Omdömet skrevs november 21 2016 från mobil enhet

Detta hotell består egentligen av tre delar, varav vi bodde i Warf-byggnaden. Hotellet har kuddmeny med många olika kuddar. Lite halvtaskigt städat när vi kom, men rent och fräscht i sin helhet. Vid huvudbyggnaden finns det en pool med sköna solsängar, eftermiddagssol. Vi hade en trevlig utsikt över hamnen och kunde se Alcatraz. Det ligger mycket bra till, nära till Cable car stationen och till bussarna som går på vajer. På knappt 10 minuter når man Pier 39 och kan beskåda Sea Lions. Det finns mängder med butiker och restauranger. Vill man äta gott och mysigt beger man sig till den italienska delen av staden, runt en halvtimmes promenad. Lugnt och tryggt område.

Bodde här: Oktober 2016, reste med vänner
Tack Scorpio1075
JamesSanFrancisco, Manager på Holiday Inn San Francisco Fishermans Wharf, svarade på det här omdömetSvarade november 22 2016

Scorpio1075

I am very happy to hear that you had a wonderful experience while staying us. Yes, the hotel is very convenient to majority of the attractions and good restaurants in San Francisco.

Thank you for sharing your wonderful experience and I hope you will continue to keep us in mind when travelling to San Francisco.

Sincerely,

Omdömet skrevs juli 7 2016 från mobil enhet

Ett bra standard hotell mycket bra placerat i Fishermans Warf.
Fräscha rum och gratis kaffe ingår.
Dyr frukost om du inte bokar det i förväg.
Dennys har resturang i hotellet som har öppet 24/7.
Nära till piren och allt som Warfen har att erbjuda.
Parkering kostar 50$ extra per dygn.

Bodde här: Juli 2016, reste med familjen
Tack Thomas W
stephen l, Front Office Manager på Holiday Inn San Francisco Fishermans Wharf, svarade på det här omdömetSvarade juli 8 2016

Dear Thomas W

Thank you for staying with us at the Holiday Inn Fisherman Wharf, we are glad that you like our hotel, we do have complimentary coffee in the room and we are close to the Pier as well. We hope to see you again next time in San Francisco

Thank you
Stephen Leung
Manager On Duty

Omdömet skrevs januari 9 2016

Mycket bra Hotell med bra utgångspunkt till det mesta i San Francisco. Nära till Cabel vagon och området runt Fishermans Varf. Perfekt om man vill gå längs Havet och upptäcka saker som inte finns i Guideböckerna.

• Bodde här: Juni 2015, reste som ett par
Tack 555hallberg
Taylor H, Front Office Manager på Holiday Inn San Francisco Fishermans Wharf, svarade på det här omdömetSvarade januari 10 2016

Dear 555hallberg,

Thanks for staying with us and for taking the time to share such lovely comments about your Holiday Inn experience. We appreciate the kind words and hope to see you again soon!

Omdömet skrevs december 3 2015 från mobil enhet

Oslagbart läge för den som inte vill eller kan köra bil i staden. Endast en minuts promenad till kollektivtrafik och utgångspunkt för seightseeingturer. Mängder med restauranger och butiker längs vattnet i alla prisklasser. Frukost på hotellet var dyrt, $24. Gå till berömda Hollywood café alldeles runt hörnet som serverar utsökta frukosträtter samt enorma fruktsallader.

Bodde här: Juli 2015, reste med familjen
Tack Stina D
Omdömet skrevs augusti 4 2014

Vi semestrade i Californien-Nevada-Arizona och hotellet i SF var det hotell där vi fick minst valuta för pengarna. Vi fick t ex bara påfyllning av kaffepulver om vi lade dricks på sängen! Vi fick inte heller den rumskategori vi bokat, men upptäckte det själva och blev i och för sig krediterade. Men. läget var absolut perfekt!

• Bodde här: Augusti 2014, reste med familjen
Tack Mormor49
stephen l, Front Office Manager på Holiday Inn San Francisco Fishermans Wharf, svarade på det här omdömetSvarade augusti 9 2014

Dear Mormor 49

Thank you for staying with us at the Holiday Inn Fisherman Wharf San Francisco and we apologize that you did not get the best value you paid for. If you would like to discuss more about your stay with us, please write to us at stephen.leung@ihg.com

Thank you
Holiday Inn Fisherman Wharf San Francisco Management Team