16 personer tittar på det här hotellet
Kostnadsfri avbokning till den 22-08-16
Priceline243 US$
getaroom.com268 US$
Omdömet skrevs 6 oktober 2018 från mobil enhet

Ligger helt rätt i San Francisco, verkar något nedslitet men kvalitén är utmärkt, personalen supertrevliga och hjälpsamma, rekommendera det gärna. Frukosten lite annorlunda men helt ok att få vänta en stund

Datum för vistelsen: oktober 2018
Tack 576gertk
Omdömet skrevs 22 januari 2018

Hotellet är inte supermodernt, men det är rent och rymligt och personalen är vänliga med god service. Vi hade ett ngt större rum med street view. Perfekt för oss! Hertz biluthyrningskontor ligger runt hörnet. En bra restaurang ligger i anslutning till hotellet.

Datum för vistelsen: december 2017
Tack LisaMojo1
HandleryHotelsMgr, Owner på Handlery Union Square Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 27 januari 2018

Dear LisaMojo1,
Thank you for taking the time to post your review of our hotel. I'm pleased you enjoyed your stay and we look forward to having you with us again.

Sincerely,
Jon S. Handlery
President, Handlery Hotels

Omdömet skrevs 9 november 2017

Läge, läge, läge. Nära till: Union Square, Cable Car, affärer, Chinatown, Hop on Hop off, m.m. Trivsamt hotell, bra rum, snabb utcheckning, restaurangen OK. Ät frukost runt hörnet till vänster, öppet dygnet runt. Billigare och bättre. Be att få bo i nya delen kostar 20 dollar till, men värt pengarna.

Rumstips: Nyare delen.
Datum för vistelsen: oktober 2017
Tack pellegunilla
Omdömet skrevs 3 augusti 2017

Har bott på detta hotell några gånger då vi varit på konferens på Moscone Center men denna gången var det privat. Valde det eftersom läget är det bästa. Bra sängar är också ett plus då man suttit på ett flygplan i 12 timmar,

Datum för vistelsen: april 2017
Tack EvaL3037
Omdömet skrevs 29 maj 2017 från mobil enhet

Bodde 4 nätter här.
Vi var mycket nöjda med läget. Dock väldigt små rum för 4 personer.
Sängarna var sköna.
Bra att det finns kylskåp och kaffemaskin på rummet.
Det finns restaurang på hotellet för både frukost, lunch och middag. Vi fick aldrig tid att besöka den.
Poolen och poolområdet var bra.
Nära till Chinatown.
Bra shopping nära, Westfield, Macy's med många fler.

Datum för vistelsen: maj 2017
1  Tack Ullislego