14 personer tittar på det här hotellet
FindHotel
Priceline243 US$
getaroom.com268 US$
Omdömet skrevs 9 november 2017

Läge, läge, läge. Nära till: Union Square, Cable Car, affärer, Chinatown, Hop on Hop off, m.m. Trivsamt hotell, bra rum, snabb utcheckning, restaurangen OK. Ät frukost runt hörnet till vänster, öppet dygnet runt. Billigare och bättre. Be att få bo i nya delen kostar 20 dollar till, men värt pengarna.

Rumstips: Nyare delen.
Datum för vistelsen: oktober 2017
Tack pellegunilla
Omdömet skrevs 3 augusti 2017

Har bott på detta hotell några gånger då vi varit på konferens på Moscone Center men denna gången var det privat. Valde det eftersom läget är det bästa. Bra sängar är också ett plus då man suttit på ett flygplan i 12 timmar,

Datum för vistelsen: april 2017
Tack EvaL3037
Omdömet skrevs 29 maj 2017 från mobil enhet

Bodde 4 nätter här.
Vi var mycket nöjda med läget. Dock väldigt små rum för 4 personer.
Sängarna var sköna.
Bra att det finns kylskåp och kaffemaskin på rummet.
Det finns restaurang på hotellet för både frukost, lunch och middag. Vi fick aldrig tid att besöka den.
Poolen och poolområdet var bra.
Nära till Chinatown.
Bra shopping nära, Westfield, Macy's med många fler.

Datum för vistelsen: maj 2017
1  Tack Ullislego
Omdömet skrevs 27 september 2014 från mobil enhet

Just läget är det bästa 1 minuts promenad till union square och spårvagnen till Fishermens Wharf. Massor med trevliga restauranger runt hörnet. Rummet var ok och trots att vi bodde ut mot gatan på 2a våningen vart det lugnt på natten. Standarden på rummet är medium.

Datum för vistelsen: september 2014
Tack Scharp63
Omdömet skrevs 8 augusti 2014

Väldigt trevlig och hjälpsam personal, vi fick checka in redan kl 10 eftersom vårt rum ändå var färdigt. Rent och fräscht överallt. Bra parkeringshus på baksidan. Centralt läge. Mycket charmigt, kan rekommendera!

Datum för vistelsen: juli 2014
1  Tack karo046