12 personer tittar på det här hotellet
Kostnadsfri avbokning till den 22-08-21
Boka nu, betala på plats
Kostnadsfri avbokning till den 22-08-20
Hurb
Kostnadsfri avbokning till den 22-08-20
Hyatt.com264 US$
Priceline264 US$
Agoda.com364 US$
Omdömet skrevs 3 maj 2017

Perfekt läge på Union Square. Trevligt bemötande vid incheckning. Som vi önskat fick vi två rum med dörr emellan och högt upp. Tyvärr blev det lång väntan på hissen vissa tider. Stora rum, men inte en enda krok/hängare eller garderob innanför dörren att hänga ytterkläder på. Inte heller i badrummet, som för övrigt var bra, fanns det krok för handdukar. God och riklig frukostbuffé. Bra, men inte så stort gym högst upp.

Datum för vistelsen: april 2017
Tack Ulbe55
Omdömet skrevs 22 mars 2017 från mobil enhet

Perfekt läge nära Union Square. Snabb och enkel check-in (be om ett rum högt upp så försöker dom fixa det), många hissar minimerar väntetiden. Använd gärna deras concierge, hjälpsamma och roliga.

Rummen var fräscha och sängarna oväntat bekväma (vi hade en king size). Badrummet rent och snyggt. Skjutdörren gör besöken mindre privata (ett förslag är att spela lite musik...). För den långhårige; hårtorken funkar bra. Det enda knepiga är bäddningen med två lakan och ett täcke emellan.

Vi bad snällt om sen utcheckning och fick en timme extra (fullbokat hotell gjorde att de behövde tillgång till rummet).

Glöm inte adaptor för elen (Wahlgrens ett kvarter bort blev lösningen för oss)

Datum för vistelsen: mars 2017
Tack Fredrik Å
Omdömet skrevs 3 januari 2017 från mobil enhet

Bodde här över nyår med min pojkvän. Jag tycker att priset var högt men alla hotell i området var dyra under denna period. Hotellet är väldigt fräscht och personalen mycket trevlig och hjälpsam. Rummen är fina men det är ganska lyhört. Se till att få ett rum som inte ligger bredvid hissarna. Vi köpte till ett medlemskap i hotellets klubb och fick då frukost och en lätt middag inkluderat i priset som serverades på våning 32 med vacker utsikt över stan. Bra läge och bra service!

Datum för vistelsen: januari 2017
Tack Jennifer K
Omdömet skrevs 4 januari 2016

Tillbaka till ett bra hotell mitt i San Francisco. Igen bra service snabb in ut checkning. Fri WiFi som funkar. Rent och snyggt. Luftiga rum. Tipps ta gärna ett rum lite högre upp så får ni en fin utsikt. Maten ok. Baren mycket trevlig.

Blir nog Grand Hyatt nästa gång i SF igen.

Rumstips: Ta ett en bit upp i byggnaden så du får utsikt
Datum för vistelsen: oktober 2015
Tack 10matsg
Omdömet skrevs 25 september 2015 från mobil enhet

Ett bra hotell med bra storlek på rummen.
Sängarna passar mig mycket bra.
Mycket smakfullt badrum med dusch i badkaret.
Hotellet ligger mycket centralt med gångavstånd till det mesta.
Det är ett stort hotell och trots att det finns många hissar kan väntan i rusningstid kännas lång

Datum för vistelsen: september 2015
Tack Peter A