Hotel Triton(San Francisco)
Rabattmeddelande! 38 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 38 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 317 US$/natt.

Omni San Francisco Hotel(San Francisco)
  • Rumservice
Rabattmeddelande! 42 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 42 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 426 US$/natt.

Hilton San Francisco Union Square(San Francisco)
  • Pool
Rabattmeddelande! 20 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 20 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 281 US$/natt.

Club Quarters Hotel in San Francisco(San Francisco)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 27 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 27 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 323 US$/natt.

• Pool
Rabattmeddelande! 16 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 16 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 250 US$/natt.

Argonaut Hotel, A Noble House Hotel(San Francisco)
Rabattmeddelande! 26 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 26 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 415 US$/natt.

Hotel Zoe Fisherman's Wharf(San Francisco)
Official Site
Rabattmeddelande! 19 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 19 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 294 US$/natt.

Rabattmeddelande! 27 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 27 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 293 US$/natt.

Omdömet skrevs 12 november 2015

Supermysigt hotell med bra läge, ca 8 minuters promenad till Union Square. Jätte trevlig personal som är personliga och hjäpsamma. Gratis vin i lobbyn på kvällarna och ibland spelar några i personalen piano också. Verkligen härlig känsla, fin inredning, väl underhållet och städat, sköna sängar och kuddar. Vi saknade dock kylskåp i vårt rum men finns tydligen i en del andra rum. Nackdelen är att det är extremt lyhört. Vi hade ett rum mot gatan och det lät som om vi haft fönstret öppet, kunde höra all trafik och även när personen i rummet bredvid duschade. Kommer nog att bo här igen men ska då be att få rum mot gården. Restaurangen i hotellet, Saha, har jättebra mat och trevlig personal, man behöver dock boka bord till middagen. Ett extra plus är att det "trendiga" bageriet Mr Holmes, som har uppfunnit "cruffins" finns precis runt hörnet.

• Bodde här: november 2015, reste med vänner
Tack Helena G
Pam J, General Manager på Hotel Carlton, a Joie de Vivre hotel, svarade på det här omdömetSvarade 13 november 2015

We are happy that you enjoyed your stay at Hotel Carlton! Thank you for your great comments about the service from our team, the wine reception and our convenient location. We appreciate you spreading the word about the hotel for us!

Omdömet skrevs 23 mars 2015 från mobil enhet

Hotellet ligger i ett område som vi tycker om. Men det var extremt lyhört både ut och mellan rum. Vi bodde precis ovanför restaurangen och det luktade lite på morgnarna. Det fanns kaffemaskin på rummet och kaffet var ok.

Bodde här: mars 2015, reste som ett par
Tack Molgemar
Pam J, General Manager på Hotel Carlton, a Joie de Vivre hotel, svarade på det här omdömetSvarade 24 mars 2015

We apologize for any noise you may have heard from adjacent guests during your stay and the scent of the restaurant that did not agree with you. We hope you enjoyed your time in San Francisco and are happy you liked the coffee in our guestrooms.

Omdömet skrevs 9 februari 2015

Bodde på Carlton för andra gången och blev lika imponerad som första gången. Har nog aldrig någonsin bott på ett hotell där all personal är så fantastiskt trevliga och får en att känna sig välkommen.
Edgar som serverar vin i lobbyn på kvällarna är ett under av hjälpsamhet vad det än man behöver hjälp med.
En del av rummen är lyhörda men det är ganska stora och väldigt fräscha rum med trevlig inredning.
Restaurangen som finns på hotellet provade jag denna gången och blev glatt överraskad. Spännande smaker med en mix av arabisk och fusion, väldigt gott.
Skulle väldig gärna bo här igen och kan klart rekommendera andra att boka.

Niklas

Tips för att välja rum: Upplever att rum mot baksidan är lite tystare. Rum med dörr mellan rum är lyhörda.
  • Bodde här: februari 2015, reste ensam
Tack Niklas W
Pam J, General Manager på Hotel Carlton, a Joie de Vivre hotel, svarade på det här omdömetSvarade 17 februari 2015

We are so glad you returned to see us a 2nd time Niklas! It's great that you had time to dine at Saha, our Arabic Fusion restaurant and that you enjoyed the service from the team at the hotel. Please stop by and see us again the next time you are in the USA.

Omdömet skrevs 29 juli 2013

Tyvärr extremt lyhört!! Både mellan rummen och ut mot gatan. Trodde fönstret var öppet för det lät så mycket. Lite ruffigt kvarter men ganska centralt. Rent och fräscht. Trevlig personal. Skulle inte välja detta hotell igen med tanke på att väggarna är så tunna.

Bodde här: juli 2013, reste med familjen
Tack Frida S
Hotel M, Manager på Hotel Carlton, a Joie de Vivre hotel, svarade på det här omdömetSvarade 6 augusti 2013

Thanks for being our guest and for taking the opportunity to reach out and share your Hotel Carlton experience. While we're happy to hear that our friendly staff made your stay a pleasant one, we'd like to apologize for any undue noise associated with your visit. Our outgoing team would love the opportunity to showcase some of the more private rooms of our property, affording for more quiet and privacy, and we hope that you'll reach out to us again in the near future. Thanks again for your time and review!

Omdömet skrevs 23 juni 2013

Ett mycket trevligt hotel med hjälpsam personal.
Plus i kanten för att de bjöd på vin, mingel & livemusik i receptionen varje eftermiddag!
Finns en trevlig restaurang i samma lokaler som serverade god mat med afrikanskt tema.

• Bodde här: juli 2012, reste som ett par
Tack Erik S