Omdömet skrevs 16 mars 2016 från mobil enhet

Vår sista natt lyxade vi till det och bodde här. Nära till Union Square, all shopping, spårvagnar, china town och mycket mer. Relativt fräscht rum, skön säng, bra faciliteter, room service (som gick fort att få upp på rummet) Trevlig och hjälpsam personal. Frukost ingår ej. Vi valde dock deras frukostbuffé som var helt ok. Mätta och nöjda var vi.

Bodde här: mars 2016, reste som ett par
Tack Annakarin R
NikkoGal, Manager på Hotel Nikko San Francisco, svarade på det här omdömetSvarade 17 mars 2016

Käre Annakarin R ,

Tack för att du tog dig tid att skriva en översyn efter din vistelse hos oss . Det är underbart att höra att du hade en trevlig upplevelse på vår egendom .

Vi hoppas att du bor hos oss igen i framtiden !

Tack,
dani Ortega
Marknadsansvarig

Omdömet skrevs 19 januari 2015

Stort fräscht hotell med perfekt läge nära Union Square. Servicen var ok och sängarna sköna, tror dock att jag nästa gång hellre väljer ett mindre och mer personligt hotell. Trots närheten till restauranger och shopping ligger hotellet på en lugn gata så man sov helt ostört.

• Bodde här: november 2014, reste som ett par
Tack Lisa D
Omdömet skrevs 22 oktober 2014 från mobil enhet

Hotellet var fint men kändes inte så prisvärt. Dyr parkering (50 dollar per dag) och wi-fi kostade extra. Ligger väldigt centralt och bra med helt ok spa/gym avdelning (kostar extra). Skulle inte bo där igen. Rummet var fräscht men ganska litet.

Bodde här: oktober 2014
1  Tack Mattias213455123541
Omdömet skrevs 12 juli 2014

Läget:

Perfekt, närheten till union square och all shopping var på gångavstånd.

Cable cars hittar man precis runt hörnet som kan ta dig ner till Pier39.

Hotellet:

Rent, fräscht och underbart härliga sängar.

Servicen på topp, kändes tryggt och säkert.

Området:

Många uteliggare, dock kändes det ändå som ett tryggt område.

Kommer absolut att åka dit igenom och bo även denna gång på Hotel Nikko.

• Bodde här: juli 2014, reste i arbetet
Tack Sessan13
NikkoGal, Marketing Manager på Hotel Nikko San Francisco, svarade på det här omdömetSvarade 18 juli 2014

Dear Sessan13,

Tack för din recension och vi är glada att du har haft våra centralt läge nära affärer och linbanor!

Vi är glada att höra att du kände sig trygg under din vistelse hos oss och vi hoppas att se dig snart igen.

Med vänliga hälsningar,
Danielle Ortega
marknadschef

Omdömet skrevs 17 maj 2010

Väldigt centralt, nära till Union Sq., nära til shopingen, väldigt tysta rum, bra städning, varmt i poolen (ej djupt) och bubbelpoolen, bra gym.

Bodde här: maj 2010, reste i arbetet
Tack MartinA32