Vi ser att du använder en webbläsare som vi inte stöder. Webbplatsen kanske därför inte visas som den ska.Vi stöder följande webbläsare:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotell i närheten
Omdömen (450)
Filtrera omdömen
450 resultat
Medlemsbetyg
24
90
172
68
96
Resenärstyp
Tid på året
SpråkAlla språk
Fler språk
24
90
172
68
96
Läs vad resenärer säger:
Filtrera
Listan uppdateras ...
16 av 450 omdömen
Omdömet skrevs 7 juli 2016 från mobil enhet

Vi hade bokat boende här via internet.
När vi anlände till hotellet visar det sig att San Franciscos hemlösa och missbrukare har konvent tvärs över gatan.Vi möter en dam i lobbyn som klagar över att hennes rum luktar urin.Därefter blir portiern tvungen att avisa en knarkare som tagit sig in i lobbyn.
Vi fick se ett rum som var långt ifrån det man förväntar sig för över 200$ per natt.Mörkt,luktar en blandning av gammal fukt,doftspray och urin.Parkering kostar 50$ extra per natt. Hotellet ligger ganska centralt men skulle må bäst av att rivas.
Kan ni boka annat boende så gör det.
Vi avbokade vårt boende mot en extra kostnad.

Bodde här: juli 2016, reste med familjen
2  Tack Thomas W
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
De här omdömena har maskinöversatts från engelska. Vill du visa maskinöversättningar?
Omdömet skrevs för 2 veckor sedan

  • Bodde här: november 2018, reste ensam
    • Läge
    • Renlighet
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs för 3 veckor sedan

  • Bodde här: oktober 2018, reste i arbetet
    • Standard
    • Läge
    • Service
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 5 augusti 2017 från mobil enhet

Bodde här: augusti 2017
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
GuestXperienceTeam, Guest Relations Manager på The Monarch Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 28 augusti 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Omdömet skrevs 31 juli 2017 från mobil enhet

Bodde här: juli 2017, reste med familjen
Detta är ett subjektivt omdöme av en medlem i TripAdvisor och inte av TripAdvisor LLC.
GuestXperienceTeam, Guest Relations Manager på The Monarch Hotel, svarade på det här omdömetSvarade 28 augusti 2017
Google-översättning

Rapportera svaret som olämpligt
Detta är det subjektiva svaret från en representant för företaget och inte från TripAdvisor LLC.
Visa fler omdömen