The Fitzgerald Hotel
Omni San Francisco Hotel(San Francisco)
Rabattmeddelande! 30 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 30 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 307 US$/natt.

Hilton San Francisco Union Square(San Francisco)
  • Pool
Rabattmeddelande! 31 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 31 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 274 US$/natt.

Hyatt Regency San Francisco(San Francisco)
Rabattmeddelande! 31 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 31 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 336 US$/natt.

Argonaut Hotel, A Noble House Hotel(San Francisco)
Rabattmeddelande! 29 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 29 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 434 US$/natt.

Hotel Carlton, a Joie de Vivre hotel(San Francisco)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 29 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 29 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 256 US$/natt.

• Rumservice
Handlery Union Square Hotel(San Francisco)(Mycket prisvärt!)
  • Pool
Rabattmeddelande! 21 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 21 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 272 US$/natt.

Hotel Diva(San Francisco)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 17 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 17 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 213 US$/natt.

Orbitz.com
Rabattmeddelande! 43 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 43 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 311 US$/natt.

Chancellor Hotel on Union Square(San Francisco)(Mycket prisvärt!)
1 046 US$
1 025 US$
Omdömet skrevs 10 oktober 2012

Tips för att välja rum: Rooms at the back are (marginally) quieter.
  • Bodde här: oktober 2012, reste med vänner
Omdömet skrevs 5 oktober 2012

Tips för att välja rum: A good tip is don't go there.
  • Bodde här: oktober 2012, reste med familjen
Omdömet skrevs 29 september 2012

• Bodde här: september 2012, reste som ett par
Omdömet skrevs 27 september 2012

Tips för att välja rum: Ask for a room that has a toilet seat that fits the toilet.
  • Bodde här: september 2012, reste som ett par
Omdömet skrevs 15 september 2012