Hilton San Francisco Union Square(San Francisco)
  • Pool
Rabattmeddelande! 26 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 26 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 278 US$/natt.

Club Quarters Hotel in San Francisco(San Francisco)(Mycket prisvärt!)
Rabattmeddelande! 30 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 30 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 321 US$/natt.

Hotel Triton(San Francisco)
Rabattmeddelande! 29 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 29 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 279 US$/natt.

Omni San Francisco Hotel(San Francisco)
  • Rumservice
Rabattmeddelande! 26 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 26 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 333 US$/natt.

Hotel Carlton, a Joie de Vivre hotel(San Francisco)(Mycket prisvärt!)
Hotel Carlton
Rabattmeddelande! 25 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 25 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 280 US$/natt.

Hotel Diva(San Francisco)(Mycket prisvärt!)
  • Rumservice
Rabattmeddelande! 11 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 11 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 244 US$/natt.

Rabattmeddelande! 12 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 12 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 349 US$/natt.

Hotel Zoe Fisherman's Wharf(San Francisco)
Official Site
Rabattmeddelande! 16 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 16 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 254 US$/natt.

Argonaut Hotel, A Noble House Hotel(San Francisco)
Rabattmeddelande! 23 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 23 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 399 US$/natt.

Rabattmeddelande! 23 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 23 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 286 US$/natt.

Omdömet skrevs 4 april 2016

Vi tyckte om allt med hotellet förutom de väldigt höga frukostpriserna. Rummet funkade bra för oss, två vuxna och två barn i samma rum som delade på två queen size beds. Härliga sängkläder och en underbar utsikt. Vi nyttjade gymmet och poolen varje dag och de fungerade bra och var fräscha. Till och med produkterna i badrummet var av bättre kvalitet. Om vi ska resa till S.F. igen och bo på hotell så tror jag att vi skulle välja samma. Det var dock svårt att uppgradera då vi bokat genom en tredjepart (venere.com) och vi fick inte heller några bonuspoäng för vår vistelse av samma anledning. Det var ändå värt att gå med i IHG Rewards Club för att få gratis wi-fi.

Tips för att välja rum: Rummen på de övre våningarna är naturligtvis lugnare och tystare.
  • Bodde här: mars 2016, reste med familjen
2  Tack Mangosteenlover
Omdömet skrevs 2 januari 2016

Hotellet var väldigt fint men dyrt, tror vi betalade runt 2000kr/natt. För 4 personer kändes rummen lite små. Personalen var trevlig och hjälpsamma.
Bra läge, då det var lätt att ta sig till och från flygplatsen, samt mycket nära till shopping samt buss och tunnelbaneförbindelser. Även nära till "mataffärer" så som Target.
Trotts att hotellet var modernt och fräscht, kändes det väl dyrt och man betalar nog för hotellets läge mer än hotellet i sig.

• Bodde här: maj 2015, reste med familjen
1  Tack Zombiepie
Omdömet skrevs 27 december 2012 från mobil enhet

Nytt o fräscht hotell med sköna sängar i bra storlek. Frukosten på tok för dyr i förhållande till utbudet. Likaså 56 $ för garage som inte erbjöds billigare enl hotellets kommentar till tidigare påpekande. Det mest irriterande som också drar ner totala betyget är att det inte ingå fritt wifi i det f ö höga rumspriset. Det skulle kosta typ 14$ /dag! Verkade vara mycket personal men dåligt intrimmad, och alla var inte serviceminded. Vi blev inte informerade om tillval som klubb osv. Borde varit tydligare. Vi känner oss lurade på våra 5 dagar, som hade kunnat vara bättre o billigare om info funnits och varit tydligare.

• Bodde här: december 2012
Tack Carlise1
Omdömet skrevs 13 oktober 2012

Stort men trevligt hotell med fantastisk rum, välj klubbrum då det är värt pengarna.
I Klubbrummet har du tillgång till mat, allt från frukost, lunch och kvällsmat samt alkoholhaltiga drycker som öl, vin, whisky, konjak, likör m.m. Från hotellet har du nära till tunnelbanan,och shoppingkvarter.Välj ett rum på våning 33 och uppåt för bästa utsikt över SF.
Hotellet är väldigt gay vänligt.

Tips för att välja rum: Boka klubbrum vilket löna sig även om priset är något högt. Välj ett rum på våning 33 och uppåt för bästa utsikt över SF.
  • Bodde här: september 2012, reste som ett par
Tack BOYGBG
Omdömet skrevs 10 mars 2012

Hotellet är överlag trevligt och modernt. Städning och service är överlag mycket bra. Restaurangen är mycket bra men är dyr. Frukosten är bra, mycket hög kvalité, men med ett förvånadsvärt begränsat utbud.

Om du är turist, välj ett annat hotell. Om du ska på mässa i Moscone så är läget ganska bra men åt andra hållet ligger The Tenderloin, SF:s sämsta stadsdel som alla avråder från att besöka. Nästa gång jag åker på mässa kommer jag istället bo på Mariott Marquis som jag upplever är mycket mer prisvärt och ligger marginellt närmre Moscone Center..

Jag bodde där 6 nätter och de lyckades in på den tiden fixa en fungerande TV, det var bara analoga kanaler som fungerade. Eftersom de digitala inte fungerade så kom jag heller inte åt deras egna tjänster. Ex tänkte jag se en film en tidig morgon då jag vaknat pga jetlag men det gick inte. Jag sade till om problemet flera ggr, de skickade en tekniker varje gång men lyckades inte lösa problemet. Tur att jag inte var så sugen på att titta på tv!

De lyckades även blanda ihop min bokning med en annan gäst vilket medförde flera följdproblem. Allt löstes när jag påtalade olika saker men det är så onödigt. Jag begärde inte och fick heller inte någon kompensation för något av kanske ett tiotal mindre klagomål på en vecka.

Rummet var mycket bra.

• Bodde här: februari 2012, reste i arbetet