“Genuin mexikansk mat”

Colibri Mexican Bistro
Boka med OpenTable
Colibri Mexican Bistro har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 251 av 6 304 Restauranger i San Francisco
Kök: Mexikanskt
Bra för: Romantiska möten, Särskilda tillfällen, Barhäng
Middagsalternativ: Frukost, Lunch, Middag, Sent på kvällen, Bokningar
Område: Union Square
Omdömet skrevs 3 augusti 2017

En restaurang vi alltid går på när vi är i San Francisco. Bra Margaritas, underbar guacamole och smakrika varmrätter.

Tack EvaL3037

Omdömet skrevs 9 juli 2017 från mobil enhet

Maten är tillagad med omsorg och smakar väldigt bra! Vi åt bl.a. guacamole, kycklingtacos och fisktacos. Jordgubbsmojiton som fördrink var supergod! Trevlig miljö och relativt uppmärksam personal, vi fick dock in vår dryck ganska långt efter att varmrätten hade serverats.

Tack Sara C
Omdömet skrevs 30 juni 2017 från mobil enhet

Jag åt maträtten med anka och den var nästintill perfekt. De olika smakerna på tallriken var bra sammansatta. Enkel, god och välgjord middag.

Tack Loan93
Omdömet skrevs 18 oktober 2016 från mobil enhet

En mycket speciell restaurang. Inredningen var mörk och stämningen trevlig och livfull.
Maten smakade underbart. Vi åt tacos Tinga och filé mingon, allt var mycket gott
Coronaölen serverades med lime.
Drinkarna Mageritha och Mojjito var helt rätt.
Personalen var trevlig.

Tack Mian50
Omdömet skrevs 25 november 2015 från mobil enhet

Maten var förstås också bra, med en annorlunda twist på mexikanska smaker. Mysig lokal och bra service.

Tack Rebecca H

Resenärer som tittade på Colibri Mexican Bistro tittade också på

San Francisco, Kalifornien

Besökt Colibri Mexican Bistro? Berätta vad du tyckte!