“Fantastiska saftiga och flottiga burgare - snabbmatställe nr 1”
Omdöme om Super Duper Burgers

Super Duper Burgers
Rankad som nr 109 av 6 294 Restauranger i San Francisco
Kök: Amerikanskt
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost
Område: SoMa
Omdömet skrevs 24 september 2017

Trött på McDonalds, Burger King men vill ändå ha maten snabbt? Super Duper burgers är det perfekta stället - snabb service, mycket goda hamburgare och en bonus att de också serverar öl! Jag kommer tillbaka!

Tack LG4KL

Omdömet skrevs 20 juli 2017 från mobil enhet

Alla dricker smakade klor från vattnet. Men det fanns öl att tillgå. Annas ett högre betyg. Mat jättebra

Tack Gary M
Omdömet skrevs 28 juni 2017 från mobil enhet

Jag har hört om detta stället tidigare. Och när jag åkte till San Francisco var det givet att testa.

Solklart den godaste snabbmatsburgaren jag har ätit! Jag kan varmt rekommendera att ta några pickles som finns vid läskautomaten.

Ett måste om du/ ni ska äta en snabb lunch eller middag! :)

Tack Cesar W
Omdömet skrevs 6 maj 2017 från mobil enhet

Ett härligt rustikt ställe för hamburgerälskare! Inte så många olika burgare, men man kan variera toppingen. Hamburgarna var verkligen delikata! Saftiga, välsmakande, pommesen var likaså suverän! Bästa burgarna i SF!

Tack MatS5101
Omdömet skrevs 18 mars 2017 från mobil enhet

Inte många att välja mellan, men tillräckligt för att göra de flesta munnar glada. Utöver burgare finns kycklingmackor och veggiemat.

Tack Fredrik Å

Resenärer som tittade på Super Duper Burgers tittade också på

San Francisco, Kalifornien

Besökt Super Duper Burgers? Berätta vad du tyckte!