“Underbar utsikt och god mat”

Franciscan Crab Restaurant
Boka med OpenTable
Franciscan Crab Restaurant har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 326 av 5 925 Restauranger i San Francisco
Bra för: Större grupper, Särskilda tillfällen, Lokal mat, Romantiska möten
Middagsalternativ: Frukost, Lunch, Middag, Sent på kvällen, Bokningar
Område: Fisherman’s Wharf
Omdömet skrevs juli 19 2017

Vi, två barn och två vuxna åt en sen lunch här. Maten var förträfflig tyckte alla 4. Jag gillade skaldjurspastan även om jag såg att en annan recensent tyckte såsen var för fet, krabbkakorna var en god förrätt. Servicen trevlig och korrekt.

Tack Fredrik A

Omdömet skrevs november 6 2016 från mobil enhet

Väldigt högljudd restaurang i Fisherman's wharf. Goda skaldjur som stekts men pastan med skaldjur var alldeles för fet (obehagligt fet). Näpsig servitris utan servicekänsla. Inredd i dinerstil med röda bås. Turistfälla!

Tack Tina Z
Omdömet skrevs augusti 3 2016

Extrem lång väntan för ett bord, nästan en timme! Till helgen kunde man inte reservera heller. Lite sjabbigt på sittplatserna när vi äntligen fick ett bord. Maten är helt okej!

Tack CMHVallentuna
Omdömet skrevs april 24 2015

Fantastisk restaurang med underbara skaldjur och fisk. Fantastisk utsikt över havet. Trevlig personal och hyfsat prisläge.

Tack CMHVallentuna
Gene M, Manager på Franciscan Crab Restaurant, svarade på det här omdömetSvarade april 29 2015

We're so happy you enjoyed our dishes and views! Stop in for another meal next time you're in San Francisco -- we're always glad to serve.

Sincerely,
Jose Cuellar

Omdömet skrevs augusti 8 2014

Vi besökte Franciscan Crab Restaurant vid lunchtid en söndag i juli, och det var förstås massor av folk i rörelse. Så småningom hittade vi i alla fall ett ledigt bord inomhus. Maten kom snabbt och det fanns absolut ingenting att klaga på. Visst är det något av ett turistställe, men vilket ställe är inte det i detta område. Rekommenderas - kanske på vägen till Cable Car?

• Atmosfär
Tack Lufthansa_A380

Resenärer som tittade på Franciscan Crab Restaurant tittade också på

San Francisco, Kalifornien

Besökt Franciscan Crab Restaurant? Berätta vad du tyckte!