“En bra alternativ nere i Fishermans wharf”
Omdöme om Cioppino's

Cioppino's
Boka med OpenTable
Cioppino's har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 441 av 6 272 Restauranger i San Francisco
Bra för: Lokal mat, Större grupper, Familjer med barn
Middagsalternativ: Frukost, Lunch, Sent på kvällen, Middag, Leverans, Uteservering, Bokningar
Område: Fisherman’s Wharf
Omdömet skrevs 26 augusti 2017

God mat och bra service. Visst märks det att de har ett bra läge och utnyttjar det lite men inte på något riktigt störande sätt.

Tack LG4KL

Omdömet skrevs 19 maj 2017 från mobil enhet

Maten ok. Det mesta intrycket görs av att restaurangen ligger bra och har mycket trevlig personal. Prismässigt i SF är det ok priser. Italiensk och sea food.

Tack Juha H
Omdömet skrevs 9 december 2016 från mobil enhet

Lokalen är väldigt bullrig, men även väldigt mysig. Servicen är bra och maten kommer in väldigt fort. Maten är helt okej men inget spektakulärt.

Tack Jimpan78
Omdömet skrevs 26 september 2016

Vi var galet hungriga när vi kom hit och bestämde oss för att ta ett glas vin/öl och dela en pizza. Inga problem, pizzan kom dessutom in ganska snabbt med tanke på vilken stor restaurang det är och hur mycket folk det var vid tillfället. Snabb och bra service dessutom! Rekommenderas varmt, goda pizzor!

Tack danielryden
Omdömet skrevs 14 augusti 2016 från mobil enhet

Vi var lite fundersamma om vi skulle gå när vi stod och vänta på vårt bord. Jätte stor restaurang och ganska högljutt. Men det gick fort att få bord, fick ett jätte bra bord. Där var det lugnt och skönt. Maten kom fort och var jättegott. Sen beställde vi en cappuccino, den godaste vi drack i San Francisco

Tack Johan70

Resenärer som tittade på Cioppino's tittade också på

San Francisco, Kalifornien

Besökt Cioppino's? Berätta vad du tyckte!