“Ett måste!”

Bra för: Större grupper, Lokal mat, Familjer med barn
Middagsalternativ: Lunch, Sent på kvällen, Frukost, Middag, Leverans, Bokningar
Område: Fisherman’s Wharf
Omdömet skrevs januari 21 2017

Om man är i SF måste man besöka Pier 39 & Bubba Gump.
Var beredd på kö, man får besked om hur länge (i vårat fall 50 minuter).
Fick ett fint fönsterbord och beställde olika skaldjursrätter.
Min pasta med citron/vitlöksfrästa räkor & kapris var amazing!!

Tack Bengtssonfamily

Omdömet skrevs december 9 2016 från mobil enhet

Var vi än reser i USA så siktar vi alltid på ett besök på Bubba. Garlic shrimp och ribsen är perfekt att dela på två. Väl värt ett besök! Glöm inte att se filmen innan, så klara du även frågorna du får från personalen

Tack Jimpan78
Omdömet skrevs december 4 2016

Lång väntetid för ett bord. Stökig och högljutt i matsalen. Ingen mysfaktor. Stressad och tillgjord personal. Lång väntetid på maten som inte levde upp till förväntningarna. Dyr öl.

Tack Annsi
Omdömet skrevs november 21 2016 från mobil enhet

Restaurangen är trevlig och ligger fantastisk beläget på Pier 39. Kön kan ibland ringla lång, och ljudnivån är allt annat än behaglig. Servicen och maten är däremot fantastisk! Skaldjur och fisk rekommenderas varmt. Barn trivs bra här oxå.

Tack Scorpio1075
Omdömet skrevs september 26 2016

Som vanligt är det rimliga priser i förhållande till mat på Bubba Gump (har även ätit i Santa Monica). Det är ju fisk- och skaldjur som gäller här. Servicen är kalasbra och vi fick dessutom maten snabbt. Välsmakande stor lunch för vår del!

Och det här är en jätteromantisk restaurang. Om man har sett Forrest Gump minst tio gånger. Vilket jag har.

Tack danielryden

Resenärer som tittade på Bubba Gump Shrimp Co. Restaurant & Market tittade också på

San Francisco, Kalifornien
San Francisco, Kalifornien

Besökt Bubba Gump Shrimp Co. Restaurant & Market? Berätta vad du tyckte!