“Kul, gott och turistigt”

Bubba Gump Shrimp Co.
Rankad som nr 518 av 6 312 Restauranger i San Francisco
Bra för: Familjer med barn, Lokal mat, Större grupper
Middagsalternativ: Frukost, Middag, Sent på kvällen, Lunch, Leverans, Bokningar
Område: Fisherman’s Wharf
Omdömet skrevs 4 augusti 2016

Familjen åt middag där och först fick man vid ingången besked hur lång väntan det var för bord. Sen fick man en lapp vilket gjorde det bra att sen gå därifrån ner på piren igen för att kika på alla turistfällorna. Restaurangen i sig kan nog sägas vara en turistfälla men väldigt kul gjort om man sett filmen och bra mat. Vi frågade ofta efter deras mest populära rätter och det blev olika shrimps som alla var riktigt bra. Servitriserna kom förbi och hade liten frågesport med oss om saker från Forrest gump filmen och rent allmänt är det trevlig stökig stämning, lite turistigt och dyrt men helt klart värt det tyckte vi.

Datum för besöket: juli 2016
Tack Naffats68

Omdömet skrevs 1 augusti 2016 från mobil enhet

Fantastiskt läge, utsikt mot Alcatraz, sjölejon som simmar förbi, golden Gate bron. Å så förstås fantastisk god mat
Vi prövade varsin rätt alla tre och alla var super nöjda!

Datum för besöket: april 2016
Tack Monica S
Omdömet skrevs 18 juni 2016 från mobil enhet

Omöjligt att inte tycka konceptet är kul. Det är verkligen all in både i meny och inredning. Vi var här en busy kväll och fick ett bord lite på sidan och så långt allt bra, men servicen blev därefter oxå. Clam chowdern smakar bättre nån annanstans och det blir lite för mycket smak av frityrolja för att det ska kännas fräscht.

Datum för besöket: juni 2016
Tack 535annican
Omdömet skrevs 24 april 2016

Gillar man filmen Forest gump skall man absålut gå hit! Snabb och bra service och goda räkrätter. Vi åt två olika och båda var goda. Man blev väldigt mätt. Vi tog vitlöksbröd till förrätt och det var i fetaste laget men vi var nöjda med resaurangen som sådan. Mycket barn i alla åldrar fast vi var där sent lördagkväll. Vi fick ett fönsterbord med fin utsikt mot den upplysta bron, vilket var super. Lite väl högljutt, men det är det ofta i USA har vi märkt.

Datum för besöket: april 2016
Tack Kristallena
Omdömet skrevs 23 april 2016

Ett måste att ha ätit på ett Bubba Gump. Tog två olika rätter och delade på. Mkt mat och god mat. Går ut på skaldjur. Väl värt sina pengar. God lokal öl dessutom samt deras Coronita. Öl med en Corona upp och ner i glaset.

Datum för besöket: november 2015
1  Tack 0745

Resenärer som tittade på Bubba Gump Shrimp Co. tittade också på

San Francisco, Kalifornien

Besökt Bubba Gump Shrimp Co.? Berätta vad du tyckte!