“Michael”

The Stinking Rose - San Francisco
Boka med OpenTable
The Stinking Rose - San Francisco har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 299 av 6 311 Restauranger i San Francisco
Kök: Italienskt, Pizza
Bra för: Familjer med barn, Barhäng, Större grupper
Middagsalternativ: Frukost, Sent på kvällen, Lunch, Middag, Leverans, Bokningar
Område: Chinatown
Omdömet skrevs 21 januari 2018 från mobil enhet

Romantisk miljö med rutiga dukar och bastflaskor med stearinpatina. Vänlig -och snabb service. Mat godkänd men inte mer . Dyrt.

Datum för besöket: januari 2018
Tack Michael U

Omdömet skrevs 26 augusti 2017 från mobil enhet

Alltså helt ärligt! Denna restaurang måste ha bytt ägare nyligen. Detta då maten och helhetsintrycket av restaurangen verkligen inte låg i linje med många tidigare omdömen som denna restaurant (hak) tidigare fått.

Restaurangen är knappt halvfull på en lördag vilket borde rest en varningsflagga redan där men vi bestämde oss i alla fall för att ge The Stinking Rose en chans. Redan när vi blir placerade vid bordet ser jag att man inte torkat av bordet ordentligt och möblerna i restaurangen ger ett överlag skabbigt intryck. Vi får in vatten med rester av persilja, troligtvis har man inte diskat glasen ordentligt. Vi beställer vidare in en förrätt, Bagna Calda, som jag tidigare ätit ett flertal gånger i Italien och som brukar vara en favorit. Denna liknar inte på något sätt en vanlig bagna calda utan består av billig olivolja och vitlöksklyftor och smakade härsken vitlök. En riktigt besk och otrevlig historia. Huvudrätterna består av en vegetariskt lasagne som var det vidrigaste jag någonsin smakat. Min flickväns val av mat var inte mer lyckat då hennes så kallade vitlökskyckling var både seg och smaklös.

Personalen hade även en mycket tråkig attityd och verkade mest uttråkade och loja. För att runda av det hela så var priserna riktigt höga och ligger inte på något sett i linje med vad som serveras vilket enligt min mening är sämre än skolbespisning. Denna restaurang eller sylta får därför ett riktigt bottenbetyg och jag skulle verkligen inte rekommendera någon att gå dit. Till ägarna har jag bara att säga; vakna upp och se vad som händer.

Datum för besöket: augusti 2017
Tack Robmal7984
Omdömet skrevs 24 juni 2016 från mobil enhet

Fantastiskt ställe som verkligen doftar av det vita guldet. Menyn är en dröm för vitlöksälskare och desserterna "to die for". Trevlig amerikansk service med allt vad det innebär. Rekommenderas varmt!

Datum för besöket: juli 2015
Tack 439niclasn
Omdömet skrevs 29 november 2015 från mobil enhet

Ett trevligt välkomnande. Man fick bröd med vitlöksröra vilket var otroligt gott. Kan verkligen rekommendera kycklingen med moset.

Datum för besöket: november 2015
Tack Daniel Å
Omdömet skrevs 17 maj 2013

Jag hade höga förväntningar på besöket, men jag blev inte imponerad. Vitlöken var fantastisk, men maten var bara ok. Det sämsta var dock att personalen kändes stressad och att hela besöket fick en känsla av löpande band.

Datum för besöket: maj 2013
    • Atmosfär
Tack Troddel

Resenärer som tittade på The Stinking Rose - San Francisco tittade också på

San Francisco, Kalifornien

Besökt The Stinking Rose - San Francisco? Berätta vad du tyckte!