“Mmm, vilken matupplevelse!”

Bra för: Lokal mat
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Lunch, Middag, Bokningar
Område: North Beach/Telegraph Hill
Omdömet skrevs 26 juni 2018 från mobil enhet

Wooow vilket ställe!! Vi har avnjutit en helt underbar middag på The House.. Är ni här i San Francisco så gå hit och ät, ni kommer inte ångra er...

Datum för besöket: juni 2018
Tack TobbeTT

Omdömet skrevs 7 augusti 2017 från mobil enhet

Jättegod mat, hårt tryck på platserna. Väl värt ett besök (boka innan). Minus för att vi knappt hann svälja förrätten innan huvudrätterna kom. Men som sagt, kanonmat.

Datum för besöket: augusti 2017
Tack Sanoj84
Omdömet skrevs 3 maj 2017

En släkting boende i San Francisco tog oss till The House. Och det är vi verkligen glada för. Enkel inredning, trångt och inte så bekväma stolar. Men väldigt god mat. Vi började med sushi och friterade bönor. Fortsatte med dagens fisk. Snabb och vänlig servering.

Datum för besöket: april 2017
Tack Ulbe55
Omdömet skrevs 28 januari 2017 från mobil enhet

Här har dom riktigt bra råvaror och det bästa är att kockarna kan tillaga maten så sjukt bra så det smälter i munnen. Harmonin med smakerna är amazing så jag kommer verkligen tillbaka fler gånger. Jag käkade pilgrimsmusslor och grillad seabass som var den bästa fisken jag någonsin har ätit i hela mitt liv! Så bra var det så jag själv blev förvånad! Så ni måste testa detta guldkornet i SF! Boka gärna innan för det är en väldigt liten resturang!

Datum för besöket: januari 2017
Tack 212isabelf
Omdömet skrevs 30 juni 2016 från mobil enhet

Vi valde att äta lunch på The House efter att ha läst en recension på internet och vi blev sannerligen inte besvikna .
Vi åt musslor, nudelsoppa, currynudlar och house noodles. Alla rätter smakade jättebra! Smakrikt utan att vara för starkt. Personalen var närvarande men inte påträngande, precis som jag vill ha det.
Mycket prisvärd lunch 67$ inkl dricks för fyra rätter som vi delade på fem personer.

Datum för besöket: juni 2016
Tack Stefan R

Resenärer som tittade på The House tittade också på

San Francisco, Kalifornien

Besökt The House? Berätta vad du tyckte!