Omdömet skrevs 21 november 2015 från mobil enhet

Vi fick rum på nedre botten vilken gav utsikt rakt in i en vägg. Men annars var rummet ok. Känslan var att hotellet var av lite enklare klass. Läget var utmärkt mycket centralt. Detta var första hotellet på vår roadtrip. Alamo, biluthyrningsfirman låg rakt över gatan så bättre ån så kunde det inte bli.

Bodde här: oktober 2015, reste som ett par
Tack christinalG6188KH
Omdömet skrevs 27 oktober 2015

Mindre 5 våningars hotell vid Bush street nära China Town, Spårvagnen samt Union Square. Hotellet har bra rum men utan AC bara takfläkt och de flesta rummen har utsikt mot en husvägg. Frukosten är minimal också hur ett amerikanskt perspektiv

Tips för att välja rum: högt upp och gärna mot gatan
  • Bodde här: oktober 2015, reste med vänner
Tack cca49
Omdömet skrevs 7 juli 2015

Grant Hotel ligger väldigt centralt och bra. Rummen är enkla, rena och fräscha. Sängarna är dock alldeles för hårda. En stor nackdel är att det bara finns en hiss och att den väldigt ofta är upptagen av städpersonalen. Långa väntetider på hissen, alltså. Det serveras en "frukost" bestående av muffins, wienerbröd och kaffe eller te.

• Bodde här: juni 2015, reste med familjen
Tack AnnaNina15
Omdömet skrevs 26 juni 2015

Mycket bra rum. Rent , fint och stort. Personalen inte så tillmötesgående och serviceminded. Frukosten var inte bra. Men gillar du söta chokladmuffins och en kopp kaffe så har du kommit helt rätt. Det var det enda till frukost , söta bullar och chokladbagels.

• Bodde här: maj 2015, reste som ett par
Tack asa55
Omdömet skrevs 10 juni 2013

Det var ett prisvärt hotell.Vi fick ett rum med ett ganska nyrenoverat badrum.Rummet kändes ganska ok det var rent och städat.Det som var ett minus för hotellet var att det hade en ganska unken lukt i de allmänna utrymmena och den riktigt griniga receptionisten som hade hand om frukusten.Det var bara sötsaker till frukust såsom dugnats och muffins,det var dougnatsen som var mest populära vid frukusten vilket hon som stod i reseptionen snålade på,allt fyldes på men dougnats fanns men det snålades med dessa.Det positiva var att det fanns gott om restauranger i närområdet,nära till China town och turist bussar (open top).Lobbyn var gamaldags och mysig

• Bodde här: juli 2012, reste med familjen
2  Tack Mårten G