“Väl värt ett besök”

Bra för: Familjer med barn
Middagsalternativ: Lunch, Frukost
Område: Fisherman’s Wharf
Omdömet skrevs 21 oktober 2017 från mobil enhet

Åt frukost här under vår första dag i San Francisco. Jag åt veggie sandwich - jättegott. Såg ut som att många i matsalen hade goda rätter då allt såg väldigt gott ut och till många rätter verkade en fruktskål ingå. Även om matsalen är lite 'matsalsaktig' så har den atmosfär - tavlor på väggarna & pynt i fönstrena. Priserna är ganska höga, men stället är väl värt ett besök!

Tack lovisarogo
Tom J, Guest Relations Manager på Hollywood Cafe, svarade på det här omdömetSvarade 28 oktober 2017

Thank you Lovisarogo. We appreciate your visit and nice review.

Omdömet skrevs 8 augusti 2017 från mobil enhet

Poppis ställe, alltid kö utanför. Mycket mat och härligt ställe för främst frukost. Helt klart värt ett besök. Deras hasch brown, mums!

Tack Sanoj84
Tom J, Guest Relations Manager på Hollywood Cafe, svarade på det här omdömetSvarade 11 augusti 2017

Thank you!

Omdömet skrevs 28 juni 2017 från mobil enhet

Kom hit en onsdagsmorgon kl 8.15. Det var lite kö men det gick ganska snabbt tills jag fick ett bord. Fin meny och fina portioner med mycket frukt. Allt jag såg såg väldigt gott ut. Tyvärr faller betyget på att man tydligt kunde märka att dom ville att man skulle stanna så kort tid som möjligt, för att få in fler personer. 3 gånger kom en servitör och fråga om han kunde ta min tallrik, när jag hade mer än hälften kvar (då hade jag inte ens suttit så länge). Jag kände mig stressad. Jag kommer komma hit igen, och hoppas att jag får äta färdigt denna gång :)

Tack 146idab
Tom J, Guest Relations Manager på Hollywood Cafe, svarade på det här omdömetSvarade 2 juli 2017

Thank you Ida!

Omdömet skrevs 19 februari 2017

En god frukost men de har ökat priserna mer än vad upplevelsen ger tycker jag. Sitt gärna ute och var i god tid för det blir köer.

Tack Bjarne L
Tom J, Guest Relations Manager på Hollywood Cafe, svarade på det här omdömetSvarade 20 februari 2017

Thank you for your visit, Bjarne.

Omdömet skrevs 1 januari 2017

Frukost brukar vara det viktigaste målet på dagen och då kan det vara värt att spendera ett par extra kronor och gå på Hollywood Café som enbart serverar frukost och lunch. Stället i sig själv är inte märkvärdigt, få platser om man ser till efterfrågan också. Vi passade på och äta här vid två tillfällen och ett tredje var vi tvungen att välja ett annat ställe pga tidsbrist. Kön börjar oftast på gatan och innan man blir placerad till bords så får man en meny i handen för att vara mer förberedd. Väl till bords så beställ gärna in drycken direkt så får du lite mer tid att se över menyn. Allt vi beställde in var trevligt upplagt, hyfsade portioner och fräscht. Vi räknade ut att man lätt lägger 200kr ca per person här för att äta en frukost så du kanske inte hamnar här varje dag men väl värt ett besök.

Tack Roger I
Tom J, Guest Relations Manager på Hollywood Cafe, svarade på det här omdömetSvarade 2 januari 2017

Thank you for choosing us for the most important meal of the day, Roger! We are very pleased your dining expectations were met. It was our pleasure to serve you.

Resenärer som tittade på Hollywood Cafe tittade också på

San Francisco, Kalifornien

Besökt Hollywood Cafe? Berätta vad du tyckte!