Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 31 augusti 2016

Trevlig och bra personal. Conciergen var outstanding! Vänlig, artig, kunnig och mycket hjälpsam. Små rum, heltäckningsmatta, mycket bra säng och kuddar. Frukosten var ok men inte särskilt billig. Läget är bästa möjliga.

Datum för vistelsen: augusti 2016
Tack anitagoran
Wes_Tyler_GM, General Manager på Chancellor Hotel on Union Square, svarade på det här omdömetSvarade 31 augusti 2016

Jag förstår inte hur någon skriver utmärkta kommentarer och sedan priser hotellet som genomsnittet.

Omdömet skrevs 16 maj 2016

Gammalt charmigt hotell med bra läge, sköna sängar, bra med walk in closet. På 10:e våningen var det tyst, inget gatularm. Allt var egentligen bra men både rummet och badrummet kunde gärna fått vara lite större. Det finns inga rum med ac. Spårvagnshållplats utanför hotellet. Vi bodde 4 nätter och är nöjda. Trevlig och hjälpsam personal.

Rumstips: Högre upp hörs inte gatularmet så mycket.
Datum för vistelsen: maj 2016
Tack Berra_56
Omdömet skrevs 14 oktober 2015

Vi, jag och min kompis trivdes mycket bra på hotellet. Mycket trevlig och hjälpsam personal i receptionen. Rena, trevliga rum! Ett plus för kortet man kunde köpa som gjorde att man fick 50% på allt i både restaurangen och baren. Vi uppskattade boendet också med att utanför gick cable car. Kan verkligen rekommendera hotellet.

Rumstips: Ta ett rum högt upp, men nog bäst mot baksidan, där är nog tystast!
Datum för vistelsen: oktober 2015
1  Tack Eva N
Wes_Tyler_GM, General Manager på Chancellor Hotel on Union Square, svarade på det här omdömetSvarade 18 oktober 2015

Tack så mycket.

Omdömet skrevs 16 juni 2014

Vi tog Bart från flygplatsen och klev av vid Powell Station. Därifrån är det bara några kvarter bort till hotellet. In-och utcheckning gick väldigt smidigt. Hotellrummen är små men de fungerar bra. Vi hade ett mycket tyst rum. Vi hade ingen utsikt endast en brandstege men vi prioriterar att det är ett tyst rum. Wifin fungerade bra och det fanns också ett kylskåp och värdeskåp i rummet. Frukosten var också mycket bra som serverades och vi hade rabatt där. Personalen var jättetrevlig. Till priset som vi betalade kan jag inte annat än att varmt rekommendera hotellet.

Datum för vistelsen: juni 2014
Tack Eva J
Omdömet skrevs 31 oktober 2013

Detta prisvarda hotell ligger ca 30m från Union Square dar ALLA shoppingaffarer ligger. Mkt nara BART-station Powell som nås latt från flygplatsen. Trevlig, hjælpsam personal. Glømde 2 kepsar på rummet vid utcheckning, dessa skickades efter en kort mailkorrespondans hem till mig i Svedala. Kommer åka tillbaka.

Datum för vistelsen: oktober 2013
Tack Johan Nils Olof S