Spara

från 48,00 US$
från 54,99 US$
från 30,00 US$
Omdömet skrevs 7 februari 2017 från mobil enhet

Kul att ha fått vara där och ha sett den klassiska vyn. Vi passerade förbi i samband med att vi var i Castro och Mission District. Det är ett tips eftersom stället ligger lite avsides från övriga populära turistattraktioner och områden i staden.

Tack fridasusanna
Omdömet skrevs 2 januari 2017

Då det vimlar av vackra trähus i SF så känns det lite överreklamerat att man skulle åka hit speciellt för att se dessa hus även om det hör till en SF historiska distrikt. Men passerar man så kan man ju i vart fall säga att man varit där och du kan få ett par fina foton med kontrasterna av trähus och skyskrapor.

Tack Roger I
Omdömet skrevs 26 juli 2016

Parken byggdes om när vi var där och det var svårt att få till en bra bild, men det gick om man ställde sig på ett staket. Häftigt att ha varit där och med San Francisco i bakgrunden får man snygga foton. Men för övrigt var det inget speciellt med dessa hus. Ett snabbt besök på väg mot Golden Gate.

Tack NYMARK2013
Omdömet skrevs 16 maj 2016

Detta är absolut söta hus, men de är inte speciellt unika för San Francisco. Det finns liknande lite här och där. Dock är de kända för serien Huset fullt vilket gör att där konstant är folk och tar bild på dem, jag är glad att inte jag bor där :)

Tack 147victorh
Omdömet skrevs 16 januari 2016 från mobil enhet

Mycket övereklamerat. Trevligt, men ingenting att göra en omväg för om man inte är intresserad av arkitektur

Tack Rune C