“Klassisk vy över staden ”
Omdöme om Painted Ladies

Painted Ladies
Boka i förväg
Mer information
99,00 US$*
och över
The Original City Loop Electric Bicycle Tour
Omdömet skrevs februari 7 2017 från mobil enhet

Kul att ha fått vara där och ha sett den klassiska vyn. Vi passerade förbi i samband med att vi var i Castro och Mission District. Det är ett tips eftersom stället ligger lite avsides från övriga populära turistattraktioner och områden i staden.

Tack fridasusanna

Omdömet skrevs januari 2 2017

Då det vimlar av vackra trähus i SF så känns det lite överreklamerat att man skulle åka hit speciellt för att se dessa hus även om det hör till en SF historiska distrikt. Men passerar man så kan man ju i vart fall säga att man varit där och du kan få ett par fina foton med kontrasterna av trähus och skyskrapor.

Tack Roger I
Omdömet skrevs juli 26 2016

Parken byggdes om när vi var där och det var svårt att få till en bra bild, men det gick om man ställde sig på ett staket. Häftigt att ha varit där och med San Francisco i bakgrunden får man snygga foton. Men för övrigt var det inget speciellt med dessa hus. Ett snabbt besök på väg mot Golden Gate.

Tack NYMARK2013
Omdömet skrevs maj 16 2016

Detta är absolut söta hus, men de är inte speciellt unika för San Francisco. Det finns liknande lite här och där. Dock är de kända för serien Huset fullt vilket gör att där konstant är folk och tar bild på dem, jag är glad att inte jag bor där :)

Tack 147victorh
Läs fler omdömen
Omdömet skrevs januari 16 2016 från mobil enhet

Mycket övereklamerat. Trevligt, men ingenting att göra en omväg för om man inte är intresserad av arkitektur

Tack Rune C

Resenärer som tittade på Painted Ladies tittade också på

San Francisco, Kalifornien

Besökt Painted Ladies? Berätta vad du tyckte!