Kostnadsfri avbokning till den 21-03-13
eDreams209 US$
ZenHotels.com230 US$
Omdömet skrevs 8 juni 2017 från mobil enhet

Datum för vistelsen: maj 2017
GMHotelMolokai, General Manager på Hotel Molokai, svarade på det här omdömetSvarade 3 juni 2019

Omdömet skrevs 26 mars 2017 från mobil enhet

Datum för vistelsen: mars 2017
GMHotelMolokai, General Manager på Hotel Molokai, svarade på det här omdömetSvarade 30 mars 2017

Omdömet skrevs 20 februari 2017 från mobil enhet

Datum för vistelsen: februari 2017
Restyp: Reste ensam
GMHotelMolokai, General Manager på Hotel Molokai, svarade på det här omdömetSvarade 7 mars 2017

Omdömet skrevs 11 februari 2017

Datum för vistelsen: februari 2017

Omdömet skrevs 15 oktober 2016

Datum för vistelsen: oktober 2016
GMHotelMolokai, General Manager på Hotel Molokai, svarade på det här omdömetSvarade 7 november 2016