“Mamas”
Omdöme om Mama's Fish House

Mama's Fish House
Boka med OpenTable
Mama's Fish House har ingen tillgänglighet för den tid du valt. Välj en annan tid eller sök efter restauranger med tillgänglighet.
Tiden du har valt har redan passerat.
Rankad som nr 1 av 43 Restauranger i Paia
Kök: Hawaiianskt
Bra för: Vacker utsikt, Romantiska möten, Lokal mat, Särskilda tillfällen
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Lunch, Frukost, Middag, Leverans, Bokningar
Omdömet skrevs 12 september 2017 från mobil enhet

Riktigt bra restaurang med nyfångad fisk och med en trevlig utsikt. Vi åt där vpr sista kväll på Maui och gick hem trevligt mätta efter en trerättersmiddag.

Tack mlindback

Omdömet skrevs 13 november 2016

Otroligt vackert ställe med utsökt mat. Fisken är uppdragen samma dag och till och med fiskarna som drog upp dagens fångst omnämns i menyn, hur närodlat får det bli? Ville aldrig gå därifrån. Se till att få ett bord med utsikt över havet, det är svårt att hantera denna otroliga upplevelse. På Mama's Fish House Inn kan man även hyra boende. Välj de renoverade rummen. Allt som allt, en oförglömligt gastronomisk upplevelse.

Tack StridsJenny
Omdömet skrevs 20 juli 2016

Är du ute efter Mauis bästa fiskrestaurang är det här stället för dig. Har aldrig ätit en godare vit fisk. Helt enorm matupplevelse (!) Service och allt annat håller också yppersta klass. Det är dyrt. På gränsen till för dyrt. Men jag rekommenderar detta ställe. Läget är dessutom magnifikt.

Tack freron
Omdömet skrevs 27 december 2013

Vilka smaker, underbart färsk Maui-fisk, vilka efterrätter! Vilken service och omgivningen är helt underbar!

• Atmosfär
Tack Tjersan
Omdömet skrevs 4 februari 2013

Detta är ett MÅSTE om man är på maui. Värt varenda krona. Maten smälter i munnen och är man där vid 18.30 så ser man helt fantastisk solnedgång

• Atmosfär
Tack Elmsater

Resenärer som tittade på Mama's Fish House tittade också på

Besökt Mama's Fish House? Berätta vad du tyckte!