Travelocity
Orbitz.com
eDreams

Blev rekommenderad av goda vänner och tillbringade 3 underbara kvällar och nätter i denna underbara lilla by (300 personer). Rummen är sagolikt inredda med massor av kärlek och alla detaljerna är på plats. Bekväma sängar och fräscha badrum. Men det som verkligen lyfter stället är värdparet Ottis och Magnus genuina och varma personlighet med massa positiv energi. Mat- och grillkvällarna på bakgården är suveräna. Här bjuds på allt från hemmarökt lax till spontan dragspelsafton av Magnus med franska klassiker. Allt kan hända och inget är omöjligt.

Datum för vistelsen: maj 2021
Tack GothenburgManager
Omdömet skrevs 26 oktober 2020 från mobil enhet

Trevlig, prisvärt och gästvänliga De Luxe. En kort avstickare (30 min) från A7 är det absolut värt. Vi kommer tillbaka. Sjukt mysigt och att fylla på kaffe och ta med en macka på frukosten var uppmaningen! Köpte dessutom med lite lokalt vin. Kul place / Tobbe Malmström

Datum för vistelsen: oktober 2020
Tack tobbemalmstrom
Magnus Karlsson, Ägare på Chez Amis B&B, svarade på det här omdömetSvarade 25 november 2020

Tack så mycket.
Välkomna tillbaka

Omdömet skrevs 14 oktober 2020 från mobil enhet

Mysigt hus, mysig restaurang, mysiga ägare, söta hundar, fantastisk mat, trevlig underhållning. Gäster på väg till eller från samma håll. Har aldrig ätit frukost så länge tack vare trevligt sällskap. Rekommenderas varmt.

Datum för vistelsen: oktober 2020
Tack 277matsb

Tackar så mycket, hade en trevlig kväll.

Omdömet skrevs 18 september 2020 från mobil enhet

Vi hittade detta lilla ställe på fb när vi var på väg till Spanien.
Det såg mysigt ut så vi tänkte att det kan vara värt en liten avstickare.
Det var det!
Underbart ställe som drivs av ett fantastiskt par som gör hela vistelsen magisk.
Dom bjuder på mycket mer än det vi hann njuta av på våran övernattning, men vilken kväll!
Jättegod mat, gott vin o underbart sällskap av många nationaliteter.

Datum för vistelsen: september 2020
Tack Samson67

Merci!

Omdömet skrevs 4 juli 2018 från mobil enhet

Besökte Chez Amis under två dagar på väg längre söderut, vi fick ett varmt och familjärt mottagande. Ägarna har full koll på omgivningarna och kan ge tips på vad man kan göra och se om man önskar det. Vi kan varmt rekommendera att tillbringa tid här.

Datum för vistelsen: juli 2018
1  Tack Venture391915