Kostnadsfri avbokning till den 21-06-19
Boka nu, betala på plats
SPARA 3 US$
Kostnadsfri avbokning till den 21-06-26
SPARA 3 US$
Kostnadsfri avbokning till den 21-06-26
eDreams104 US$
Orbitz.com101 US$
CheapTickets101 US$
Omdömet skrevs 26 oktober 2020 från mobil enhet

Trevlig, prisvärt och gästvänliga De Luxe. En kort avstickare (30 min) från A7 är det absolut värt. Vi kommer tillbaka. Sjukt mysigt och att fylla på kaffe och ta med en macka på frukosten var uppmaningen! Köpte dessutom med lite lokalt vin. Kul place / Tobbe Malmström

Datum för vistelsen: oktober 2020
Tack tobbemalmstrom
Magnus Karlsson, Ägare på Chez Amis B&B, svarade på det här omdömetSvarade 25 november 2020

Tack så mycket.
Välkomna tillbaka

Omdömet skrevs 14 oktober 2020 från mobil enhet

Mysigt hus, mysig restaurang, mysiga ägare, söta hundar, fantastisk mat, trevlig underhållning. Gäster på väg till eller från samma håll. Har aldrig ätit frukost så länge tack vare trevligt sällskap. Rekommenderas varmt.

Datum för vistelsen: oktober 2020
Tack 277matsb

Tackar så mycket, hade en trevlig kväll.

Omdömet skrevs 18 september 2020 från mobil enhet

Vi hittade detta lilla ställe på fb när vi var på väg till Spanien.
Det såg mysigt ut så vi tänkte att det kan vara värt en liten avstickare.
Det var det!
Underbart ställe som drivs av ett fantastiskt par som gör hela vistelsen magisk.
Dom bjuder på mycket mer än det vi hann njuta av på våran övernattning, men vilken kväll!
Jättegod mat, gott vin o underbart sällskap av många nationaliteter.

Datum för vistelsen: september 2020
Tack Samson67

Merci!

Omdömet skrevs 4 juli 2018 från mobil enhet

Besökte Chez Amis under två dagar på väg längre söderut, vi fick ett varmt och familjärt mottagande. Ägarna har full koll på omgivningarna och kan ge tips på vad man kan göra och se om man önskar det. Vi kan varmt rekommendera att tillbringa tid här.

Datum för vistelsen: juli 2018
1  Tack Venture391915
Omdömet skrevs 13 november 2017 från mobil enhet

Vi var där och firade en födelsedag. Magnus och Outi bjöd inte bara på sig själva, utan hade också anordat en vinprovning hos en av de lokala odlarna. Vi bjöds på fantastisk mat och viner, kryddat med historier och glada skratt under kvällen. En sak är säker, vi kommer tillbaka!

Datum för vistelsen: november 2017
Tack j_rgeno193