SPARA 3 US$
Kostnadsfri avbokning till den 21-06-26
Kostnadsfri avbokning till den 21-06-19
Boka nu, betala på plats
Expedia.com101 US$
ZenHotels.com
eDreams104 US$
Omdömet skrevs 14 oktober 2020 från mobil enhet

Mysigt hus, mysig restaurang, mysiga ägare, söta hundar, fantastisk mat, trevlig underhållning. Gäster på väg till eller från samma håll. Har aldrig ätit frukost så länge tack vare trevligt sällskap. Rekommenderas varmt.

Datum för vistelsen: oktober 2020
Tack 277matsb
Magnus Karlsson, Ägare på Chez Amis B&B, svarade på det här omdömetSvarade 25 november 2020

Tackar så mycket, hade en trevlig kväll.

Omdömet skrevs 18 september 2020 från mobil enhet

Vi hittade detta lilla ställe på fb när vi var på väg till Spanien.
Det såg mysigt ut så vi tänkte att det kan vara värt en liten avstickare.
Det var det!
Underbart ställe som drivs av ett fantastiskt par som gör hela vistelsen magisk.
Dom bjuder på mycket mer än det vi hann njuta av på våran övernattning, men vilken kväll!
Jättegod mat, gott vin o underbart sällskap av många nationaliteter.

Datum för vistelsen: september 2020
Tack Samson67

Merci!

Omdömet skrevs 4 juli 2018 från mobil enhet

Besökte Chez Amis under två dagar på väg längre söderut, vi fick ett varmt och familjärt mottagande. Ägarna har full koll på omgivningarna och kan ge tips på vad man kan göra och se om man önskar det. Vi kan varmt rekommendera att tillbringa tid här.

Datum för vistelsen: juli 2018
1  Tack Venture391915
Omdömet skrevs 13 november 2017 från mobil enhet

Vi var där och firade en födelsedag. Magnus och Outi bjöd inte bara på sig själva, utan hade också anordat en vinprovning hos en av de lokala odlarna. Vi bjöds på fantastisk mat och viner, kryddat med historier och glada skratt under kvällen. En sak är säker, vi kommer tillbaka!

Datum för vistelsen: november 2017
Tack j_rgeno193
Omdömet skrevs 15 juli 2017

Ett härligt vinbondehus, fullt av charm och ett välkomnande värdpar. För oss var detta ett perfekt boende, familjärt och genuint. Tillgång till bil är ett måste, och vi tog oss med hyrbil med lätthet runt för att kika på byar och till bad i havet. Liten pool finns i den fina lilla trädgården om man bara vill stanna hemma och njuta av lugnet. Fin frukost varje morgon med alla tänkbara godsaker, och goda middagar under pergolan i trädgården. Helt perfekt! För den som är ljudkänslig kan det vara bra att veta att kyrkklockorna slår regelbundet, men vi sov gott ändå. Fick hjälp med att ordna ett besök på en vingård nära boendet samt vinprovning och det var ett minnesvärt besök. Vi behövde lite hjälp med praktiska saker och kunde inte ha fått bättre bemötande och assistans. Vi kommer absolut att komma tillbaka till Chez amis.

Datum för vistelsen: juli 2017
Tack Anna_IrvHa