Kostnadsfri avbokning till den 21-06-19
Boka nu, betala på plats
SPARA 3 US$
Kostnadsfri avbokning till den 21-06-26
eDreams
Expedia.com101 US$
CheapTickets101 US$
Omdömet skrevs 4 juli 2018 från mobil enhet

Besökte Chez Amis under två dagar på väg längre söderut, vi fick ett varmt och familjärt mottagande. Ägarna har full koll på omgivningarna och kan ge tips på vad man kan göra och se om man önskar det. Vi kan varmt rekommendera att tillbringa tid här.

Datum för vistelsen: juli 2018
1  Tack Venture391915
Omdömet skrevs 13 november 2017 från mobil enhet

Vi var där och firade en födelsedag. Magnus och Outi bjöd inte bara på sig själva, utan hade också anordat en vinprovning hos en av de lokala odlarna. Vi bjöds på fantastisk mat och viner, kryddat med historier och glada skratt under kvällen. En sak är säker, vi kommer tillbaka!

Datum för vistelsen: november 2017
Tack j_rgeno193
Omdömet skrevs 15 juli 2017

Ett härligt vinbondehus, fullt av charm och ett välkomnande värdpar. För oss var detta ett perfekt boende, familjärt och genuint. Tillgång till bil är ett måste, och vi tog oss med hyrbil med lätthet runt för att kika på byar och till bad i havet. Liten pool finns i den fina lilla trädgården om man bara vill stanna hemma och njuta av lugnet. Fin frukost varje morgon med alla tänkbara godsaker, och goda middagar under pergolan i trädgården. Helt perfekt! För den som är ljudkänslig kan det vara bra att veta att kyrkklockorna slår regelbundet, men vi sov gott ändå. Fick hjälp med att ordna ett besök på en vingård nära boendet samt vinprovning och det var ett minnesvärt besök. Vi behövde lite hjälp med praktiska saker och kunde inte ha fått bättre bemötande och assistans. Vi kommer absolut att komma tillbaka till Chez amis.

Datum för vistelsen: juli 2017
Tack Anna_IrvHa
Omdömet skrevs 25 juli 2016

Sov en natt på vägen mellan Barcelona och slutdestination i Frankrike. Lite avsides, men väl värt resan. Stället drivs av två svenskar, och när vi kom fram tog de in oss, gav oss varsin öl och vin och sen satt vi och pratade i någon timme. Händer inte ofta när du bor på hotell. Eller vandrarhem. Eller BnB.

Boendet är en upplevelse i sig. Huset stod obebott i flera år, men de rustade upp och idag erbjuder Chez Amiz B&B ett boende som är helt nytt, men som redan har en hemtrevlig patina. Skäna sängar, ordentlig frukost, älskvärda värdar - vad mer kan du begära?

Datum för vistelsen: juli 2016
1  Tack John G
Omdömet skrevs 19 juni 2016 från mobil enhet

Vi bodde 4 nätter, hos det underbara värdparet Magnus och Oti.

De pysslade om oss, så vi kände oss som kungar. Chez Amiz är ett charmigt B&B, i en pittoresk liten by, med en sagolik natur, runt hörnet. Massor av små vingårdar, där man kan få guidade turer. (det ordnar Magnus)

Oti lagar maten, och middagarna var fantastiska.

Jag kan varmt rekommendera Chez Amiz.

Datum för vistelsen: juni 2016
Tack 93g_rans