“Wonderful Family Reunion”
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
1 omdöme
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Chicago, Illinois
1 omdöme
Omdömet skrevs 11 augusti 2017 för en vistelse i mars 2017

Datum för vistelsen: mars 2017
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
aug 14 2017
Steve, Thank you so much for the wonderful review. It was great to have you and your family as my guests. You took great care of my property and were very easy to communicate with. Thank you for being my guest. You are always welcome at my property.
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera