“FANTÁSTICO”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Mycket bra
2 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Ospecificerat
Alla senaste på svenska
Bo S
1 omdöme
“Läget är bra och poolen fin”
Omdömet skrevs 30 juli 2017 för en vistelse i juli 2017

Mycket bra läge nära stranden och resturanger samt affärer.
Dock fanns ingen på plats när vi kom och telefonnummer stämde ej
Vi blev till slut insläppta och hjälpta av en vänlig granne.
Lägenheten var dåligt städad samt att det var dåligt med varmvatten under hela vår vistelse. Detta berodde på en gasläcka som upptäcktes av en gaskontrollant
som kom och besiktigade gasanläggningen vår sista kväll.
Han stängde av gasen. Vi fick duscha iskallt följande morgon.

Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Nej.
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
jul 31 2017
No puedo traducir estas palabras , puedo decir que las normas con los numeros de telefono estan en la puerta del apartamento en español , ingles , frances, y ruso , hubo inspeccion de gas que se hace cada 5 años y tube que enviar al tecnico a solucionar un peqeño problema con el agua caliente , eso fue arreglado el mismo dia en 1 hora , a cambio por las molestias me pidieron salir el dia siguiente mas tarde del apartamento y se lo concedi gratis , estaban contentos, no veo ningun problema por lo demas , pequeñas quejas de ellos pero nada mas , dificil comunicar con ellos porque nunca contestaban a los mensajes de llegada ni nada.Gracias
jose manu ...
Nivå 1 Skribent
3 omdömen
common_n_hotel_reviews_1bd8 2 hjälpsamhetsröster
Omdömet skrevs 11 juli 2015 för en vistelse i juli 2015
person tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Sängar och madrasser Kök och redskap
Rent badrum Andra lokaler och bekvämligheter
Service
Resegrupp: Storfamilj
Skulle du rekommendera det här hotellet till en vän?   Ja.
  • Var verksamheten som i reklamen?
  • Skulle du rekommendera verksamhetens läge?
  • Fick du valuta för pengarna?
Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera