Omdömet skrevs 21 oktober 2017 från mobil enhet

Trots att vi visste när vi bokade att detta hotell skulle ha låg standard (vi är studenter både jag och min kille, så vi hade inte råd med dyrare) så var detta sämre än vad jag hade kunnat ana.

Otroligt lyhört med mycket väsande barn och fyllon utanför rummet. Från ventilen både i ”hallen” och badrummet hörde vi grannarna i rummen bredvid lika väl som om de suttit på toa med oss.

Inte alls trevligt och gav en känsla av att man ständigt var bevakad/aldrig ensam.

Frukostbuffén var smaklös och matsalen var hemsk! Stökig, ofräsch och högljudd.

Det som var bra att det var ett stort utbud på maten men som sagt; allt var inte gott.

Skulle inte rekommendera för par som vill ha en romantisk vistelse. Däremot för barnfamiljer funkar detta hotell. Pooler finns och priserna är låga.

Datum för vistelsen: oktober 2017
Tack Isabell Z
Omdömet skrevs 1 juli 2017 från mobil enhet

Vi åkte hit hela familjen en vecka i slutet av juni...aldrig mer! Visst är det ett enklare hotell vilket vi var medvetna om när vi bokade vår resa men så här dåligt trodde vi inte! Oätlig mat ( och vi är absolut inte kräsna!)matsalen kändes som en militäranläggning där man inte ansträngt sig alls för att tillföra ngt trevligt. Alltid smutsiga tallrikar som kändes slarvigt diskade och en läckande kaffeautomat som man fick plaska i när man skulle trycka sitt morgonkaffe. Skolmatsbespisning påminde det oss om. Vi fick gå ut och äta varje kväll för att få i oss ngt med näring och utan hemsk bismak! Rummet ( familjerum) på max 15kvm var otroligt lyhört och trångt! Omodernt och jättehårda sängar. Värdelöst "all-inclusive" system med plastkort som du skulle visa upp för allt. Ett plastkort för att hämta maten, ett annat för att få ut ett glas i baren, ytterligare ett plastkort för barnen som de skulle använda. Detta dumma system medförde långa köer och trängsel. Det som dock var bra på hotellet var poolområdet som var trevligt och som alltid hade en uppmärksam badvakt på plats! Tyvärr öppnade de inte upp grindarna till poolområdet förrän kl 10.00 varje dag så då fick man stå i kö och trängsel för att komma ut till pool och solstolar så snabbt som möjligt! Ush nä....hit åker vi aldrig mer! Tur att vi i all fall hade bra väder och att själva byn ( Calella) är mysig att vandra runt i och att stranden är fin! Men hotellet....en stor tumme ner!

Datum för vistelsen: juli 2017
1  Tack milosmatte
Omdömet skrevs 4 augusti 2016 från mobil enhet

Det va en hemsk hotel dåååålig mat och smutsig!!! Kan inte förstå hur man kan skriva familjehotell det är inget familjärt med detta hotel. De va alltid smutsiga tallrikar så man fick verkligen leta för att hitta en ren, då hade man redan tappat aptiten när man ser hur lortiga dom är. D va kaos i matsalen man fick aldrig äta en måltid i lugn och ro. Det finns så mycket mer att klaga över men jag tror att ni förstår tanken åk aldrig dit speciellt inte med barn!!! Har varit på Andra 3 stjärniga hotel och dom va absolut inte som den här. Så pinsam hotel samt all inclusiv med dålig system! Ussh säger jag bara

Datum för vistelsen: juli 2016
Tack elsadino
Omdömet skrevs 4 juni 2016

Hotellet är något slitet men fungerar utmärkt, rummen är mycket lyhörda men rena och fräscha, något som man kan säga om hela hotellet. Maten på all incl. var omväxlande och vällagad om än lite smaklöst men med lite kryddor blev även maten god.
Personalen var mycket trevliga och tillmöteskommande och hjälpte gärna till att uppfylla
alla önskemål som vi hade.

Datum för vistelsen: maj 2016
4  Tack theo_molly
Omdömet skrevs 28 maj 2015

Hotellet är rent och hyfsat fräscht, med ett helt ok poolområde. Det är inga fel på servicen om man är trevlig själv, men ordet "lyhört" räcker inte riktigt till att beskriva den totala bristen av ljudisolering, såväl utifrån som inne på hotellet. Maten var totalt smaklös och fruktansvärt tråkig, men fräsch. Levde på Pommes och färsk melon (bästa på hela buffén) hela veckan... Ölen är helt ok. Hotellet ligger nära havet och bara några 100 meter från starten av stadens gågata (shoppingstråk), så så länge man inte är på sitt rum är det inte så dumt. Fantastiskt strand, fin men iskall pool (var där i mitten av maj).

Datum för vistelsen: maj 2015
Omdömen sammanställs i samarbete med Low Cost Holidays