Omdömet skrevs 27 december 2017

Allt var perfekt om man skall golfa men skall man bada så är det fel ställe. Solen kommer först vid 11 till poolområdet. Det finns bara en restaurang men maten och servicen var bra. Men som sagt det är en golfresort

• Bodde här: december 2017, reste ensam
1  Tack Göran J
Omdömet skrevs 16 december 2017

En underbar plats för semester. God service, städning och nära till allt! På hotellet så finns det gott med aktiveter för barn som vuxna, miniklubben har aktiveteter på torget, men inget som störde. Massa med vattenaktiveter och även en SPAR butik med bra utbud.

• Bodde här: april 2017, reste i arbetet
Tack Oscar R
Omdömet skrevs 26 januari 2017 från mobil enhet

Det här är den absolut bästa stranden på Gran Canaria!
Ligger skyddat från vinden. Kristallklart lugnt vatten.
Sanden är mjuk och finkornig. Läget är perfekt!
Vacker omgivning med en härlig grönska som ramar in stranden och ett bra utbud av barer och restauranger. Det finns även en ganska stor Sparbutik och ett litet fräscht köpcentrum på strandpromenaden.
Hela området omges av en lugn och skön atmosfär.

Bodde här: januari 2017, reste som ett par
5  Tack Ann-Sofie M
Omdömet skrevs 11 januari 2017

Vi hade bokat på Ving men hade vänner som hade lägenhet på Anfi Beach. Vi blev inbjudna DIt och blev helt tagna av atmosfären och utsikten och omgivningen. Vi beslöt att återvända dit nästa år så vi köpte en andel på stående fot.

• Bodde här: oktober 2016, reste med familjen
Tack Ola T
Omdömet skrevs 22 november 2016

Jag bodde här påsken 2016. Det var helt perfekt eftersom det ligger längst in i viken och därmed inte är alls så utsatt för vinden. Jag brukar bo på Gran Anfi och Monte Anfi. Anfi Beach är lugnast och mest genuint, sannolikt för att det är den äldsta av Anfiklubbarna. Anfi Beach är lika lyxigt som övriga Anfi. Jag kommer att bo här igen.

Bodde här: april 2016
1  Tack Erik T