Hotel Arena Suite(Corralejo)
  • Fri parkering
Surfing Colors Apartments(Corralejo)(Mycket prisvärt!)
Hotel Dunas Club(Corralejo)
  • Fri parkering
  • Precis vid stranden
Rabattmeddelande! 10 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 10 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 171 US$/natt.

galahotels.com
Omdömet skrevs 13 mars 2018 från mobil enhet

Fint hotel. Helt ok mat. Jätte härlig personal, speciellt i matsalen! MEN, det fanns en som jobbade där (ofta i poolbaren), jag vet inte om han är nån form av chef eller liknande, han hade huvud väldigt högt i alla fall. Han var så otrevlig. Min son på 2 år fick en glass av en i personalen (detta var 5 minuter efter att snackbaren hade stängt) denna mannen såg det och blev jätte arg. Hans ansikte gick från trevlig till mycket otrevlig och han säger att det är inte glass tid mer och när snackbar stängt får man inte ta glass! Jag förklarade att min son fick den av hans kollega. Men det struntade han fullständigt i. Han babblade sura ord på spansk och vände ryggen. Varje gång vi gick mot poolbaren så vågade min som inte ta glass mer.
Sen kommer vi till städerskan som knackade på vår dörr mellan 07-08 varje gång och sa, oj är ni inne ja då kanske jag inte behöver städa här idag. Jo det är ok kom in sa jag. Jag frågade om hon kunde byta lakan en dag, hon sa ja självklart men istället bäddade hon bara sängen. Hon frågade varje gång om hon skulle torka golvet. Medans dem andra som kom och städade frågade inget dem gjorde det dem skulle och gick.

Bodde här: mars 2018
Tack josefinob
hotel_responsible, Leiter Gästebetreuung på Oasis Village, svarade på det här omdömetSvarade 19 mars 2018

Dear josefinob,

Thank you very much for your detailed description of your recent stay with us.

We pay attention to all comments and we always try to meet our guests’ expectations. Our aim is to always offer our guests a great holiday experience and we are sorry you left disappointed by a number of issues. Be assured however that we take them very seriously and use them to improve our service. Especially your comments about the service of our housekeeping will be noted and discussed within the team in order to avoid such inconveniences in the future.

Nevertheless we are glad to read that our culinary offer did meet your taste and that you praise our friendly staff!

Thank you for choosing our hotel and for bringing some points to our attention.
We hope to be again your host in future to show you our improvements.

Kind regards,

Omdömet skrevs 27 februari 2018 från mobil enhet

Vi bokade detta hotell och hade läst lite blandade recensioner om det. Jag har betygsatt efter 3 stjärnor o med hänsyn till priset. Vi har varit jättenöjda med rummet och sängarna är ok, bättre än dem flesta stenhårda sängarna man får ryggbesvär med. Trevligt poolområde med stort Plus för uppvärmda saltvattenpoolen och gott om solstolar. Maten var ok, inget för gourmetfolk men det fanns alltid något gott och man gick alltid därifrån för mätt. Men det som var allra bäst var personalen som alltid var trevliga och detta gjorde att vi trivdes här.

Bodde här: februari 2018, reste med familjen
Tack Victor5576
hotel_responsible, Leiter Gästebetreuung på Oasis Village, svarade på det här omdömetSvarade 1 mars 2018

Dear Victor5576,

We are delighted to read you had a pleasant stay with us and to note that you enjoyed everything. We will forward your very nice words regarding the staff to the entire team. Thank you for that and for having chosen our hotel.

We sincerely hope we will be able to welcome you back to our hotel again soon.

Omdömet skrevs 7 februari 2018

Utifrån vad vi betalade för denna sistaminutenresa var denna resa mer än över förväntningarna och läget perfekt. Trevlig personal, speciellt i poolbaren. Stor luftig lägenhet om än av äldre modell, hyfsade sängar, ett rymligt badrum med badkar och en väl tilltagen terrass.
Frukosten innehöll allt som vi finner önskvärt. Lunchen och middagen smakade alltid bra, även om det inte alltid var någon smakmässig sensation.
De lokala drinkarna var kanske av det "lokalaste slaget" och smakade inte speciellt mycket. Å andra sidan hade vi heller inget större behov av dessa...
Ska något negativt nämnas, ska det vara plastdukarna på borden i restaurangen, eller matsalen kanske är ett mer passande ord, då atmosfären var ganska bullrig och tråkig. Dessa dukar var allt annat än rena, vilket syntes mycket väl då de flikar som hängt mellan borden var av en helt annan färg...
Sammanfattningsvis hade vi en underbar vecka och det är mycket möjligt att vi återkommer.

• Bodde här: januari 2018, reste som ett par
1  Tack susannes97
hotel_responsible, Leiter Gästebetreuung på Oasis Village, svarade på det här omdömetSvarade 13 februari 2018

Dear susannes97,

Many thanks for your nice review!

We are glad to read that you had overall a wonderful week with us.

We would love to be your host again.

Omdömet skrevs 4 januari 2018

Jag hade inte höga förväntningar, vilket ju kan vara bra många gånger:)
Vi fick resan till ett så bra pris så jag kunde inte tro det var sant! Vi ville till solen och få ett break från vardagen och tyckte att Fuerteventura, Corrralejo var fantastiskt!
Hotellet var helt ok! läget fantastiskt, poolen uppvärmd och maten god.
Vi har varit på många all inclusive resor och vet att man kan inte förvänta sig första klass om man betalar lågpris. Matsalen var trivsam men stor och slamrig, som på alla all inclusive anläggningar. Ljuddämpare och att dela av matsal i olika sektioner hade varit önskvärt.
Det fanns mycket att välja på i matväg och alla i vår familj var nöjda de flesta av dagarna.
Det enda som var dåligt var kvällsunderhållningen som var obefintlig med bingo (som kostade 10 Eur per bricka och barndisco. Hitta på något annat istället för att sitta där är mitt råd!
Rummet/lägenheten helt ok även om det hade behövts lite underhåll här och där. Be om att få lägenhet i närheten av poolen annars kan ni hamna väldigt högt upp vilket vi gjorde. Sammantaget ett trivsamt hotell till ett otroligt bra pris!

Tips för att välja rum: Be om ett rum i närheten av poolen
  • Bodde här: december 2017, reste med familjen
1  Tack Sigrid75
hotel_responsible, Manager på Oasis Village, svarade på det här omdömetSvarade 8 januari 2018

Dear Sigrid75,

Thanks a lot for taking the time to review our hotel.

We are pleased to read that you had overall a good time with us and that you liked our great location, the delicious food and especially the very good value for money.
But we are also deeply sorry to read that not everything during your stay was not to your fullest satisfaction. But rest assure we are always looking for ways to improve guest experiences; therefore we fully understand your feedback and we will try our best for make improvements in some points because you as a guest are very important to us!

We hope that the good experiences still dominating your stay with us and we have the pleasure to welcoming you again to our property.

Omdömet skrevs 6 december 2017 från mobil enhet

Vi bokade resa till Corralejo i fuerteventura och bodde då på detta hotell.

hotellområdet är väldigt stort och fint enligt mitt tyckte. Vi bodde i ett familjerum och standarden på rummen är helt ok. Lite spartanskt med en tjock-tv. Och lite slitet på sina håll, men absolut inget man stör sig vidare på. Dock var sängarna enligt mitt tycke för hårda. Rummen utrustade med spis och husgeråd Samt en kyl. Badrummet hade badkar vilket är uppskattat!.
Poolområdet. Poolområdet är uppdelat i 3 delar.
Man har en uppvärmd pool där de flesta barnfamiljerna hängde. 1 saltvattenspool. Där var det oftast barnfritt och väldigt lugnt för den som vill ligga och njuta i solen, samt en bebispool för de allra minsta. Poolbaren erbjöd väldigt bra variation av drinkar, en ölsort på tapp och sedan vitt och rött vin. Samt sangria på tapp så klart. Under vissa tider av dygnet serverar även snacksbuffe. Väldigt bra variation med allt från hamburgare, cordon bleu och friterade fiskbollar,självklart glass och även färsk frukt.
Restauranten: frukostbuffé som var helt gudomlig med allt man önskar sig plus ett generöst dessertbord som bara blev större för varje måltid på dagen som gick. Bra lunch med mycket variation dagligen. Middagarna var riktigt bra dom med, plus att de hade lite olika temakvällar olika dagar i veckan.
Området: fanns ett supermarket ca 130meter ifrån hotellets entré där du kan handla allt. Plus i samma område ett köpcentrum med lite olika butiker och souvernier. I hotellets omedelbara närhet finns havet och stränder och pubar och restauranter med vacker utsikt över havet. Väl inne i stan finner du allt du kan behöva plus lite till, även utflykter och aktiviteter.

Helt klart värt att åka hit. Vi kommer åka tillbaka till samma hotell med barnen nästa gång.
Rekommenderar detta hotell starkt. Det ända som drog ner från en klar 5a var sängarna tyvärr.

Bodde här: november 2017, reste som ett par
3  Tack Jimmy T
hotel_responsible, Manager på Oasis Village, svarade på det här omdömetSvarade 14 december 2017

Dear Jimmy T,

Thank you very much for your kind review.

It is a pleasure to read that you had overall a good stay with us and that we were able to met most of your expectations. We also appreciate your useful remarks which helps us to improve our services.

We hope to welcome you back soon.

Kind regards,