Spara

från 143,76 US$
från 302,01 US$
från 169,12 US$
Omdömet skrevs 19 juni 2017 från mobil enhet

Fin strand! Blåser ganska mycket så det är relativt högs vågor men det går bra att bada i. Tråkigt att det inte händer så mycket på stranden, den är ganska öde. Men jättefint!

Datum för upplevelsen: april 2017
1  Tack mirandahj
Omdömet skrevs 28 mars 2017

Med turistbuss besåg vi detta dynlandskap. Mäktigt. Dynerna är uppbyggda med ett material som består av 30% sand och 70% snäckskalsrester. Man känner en stickighet när man går barfota. Bara några decimeter under ytan är det svala materialet fuktigt, vilket måste (!) bero på att den kapillära stighöjden i materialet är tillräckligt stor för att vatten ska dras upp till ytan. Dessutom göra dynerna relativt stabila.

Datum för upplevelsen: mars 2017
Tack Bo B
Omdömet skrevs 19 mars 2017 från mobil enhet

Jättefint! Blåsigt och bussarna gick inte så frekvent men helt klart värt ett besök. Dramatisk natur och vackert. Fin strand.

Datum för upplevelsen: mars 2017
Tack Veronica K
Omdömet skrevs 2 mars 2017 från mobil enhet

Härligt att bara strosa här med underbara
sanddyner..
Blåser dock väldigt ofta här. Kom ihåg kameran.....

Datum för upplevelsen: februari 2017
1  Tack Susanna A
Omdömet skrevs 1 mars 2017

Härligt klimat att ta långpromenad i. Ta med vattenflaska. Varva med att bada i havet så håller du dig fräsch och kan gå mycket längre. Använd skyddsfaktor. Sanden o havet reflekterar mycket. Helnöjd.

Datum för upplevelsen: februari 2017
Tack Hans-Olof S