“Himmelskt kaffe o bakverk ”

Cappuccino Valldemossa
Rankad som nr 15 av 34 Restauranger i Valldemossa
Kök: Café
Bra för: Familjer med barn, Affärsmöten, Romantiska möten
Middagsalternativ: Sent på kvällen, Frukost, Bokningar
Omdömet skrevs 31 mars 2018 från mobil enhet

Magnifikt och mysigt med öppen spis och trevliga kypare .
Kommer mer än gärna tillbaka.
Trevlig bakgrundsmusik och fint inredd cafeteria. Härlig utealtan i solen även.

Tack per a

Omdömet skrevs 16 mars 2018 från mobil enhet

Fick en kaffe precis som vi vill ha den tillsammans med en varm baguette med serano. Inget mer att önska!

Tack gunillateg
Omdömet skrevs 25 oktober 2017 från mobil enhet

Gott kaffe och trevlig personal i fantastisk miljö i solen intill husväggen under träden. Vackra stenhus. Något dyrt. Cappucino 4,95 €.

Tack Roger P
Omdömet skrevs 2 augusti 2017 från mobil enhet

Hit kan man gå om man vill dricka goda drinkar, ta ett glas vin eller kaffe för att ha en trevlig stund i Valldemossa. Maten är tyvärr inget att ha, smaklös utan finess och kryddor. Jättegoda drinkar, som rekommenderas! Personalen hälsade inte på oss när vi kom, vi var själva tvungna att springa efter en servitör för att få kontant. Dröjde länge innan vi fick beställa och sen tillslut fick maten. Som jag skrev innan ät inte mat här men ta något att dricka.

Tack erikkarl87
Omdömet skrevs 24 juli 2017 från mobil enhet

Vackert beläget café med utsökt kaffe och en ljuvlig fruktsallad. När vi väl fick in den. Det tog alldeles för lång tid. Personalen bar ouppmärksam. Vi hade hunnit dricka upp vårt kaffe när fruktsalladen kom in - efter att vi sagt till. Tror att det finns caféer med betydligt bättre service i Valldemosa. Pluspoäng för inredningen!

Tack Malinska773

Resenärer som tittade på Cappuccino Valldemossa tittade också på

Valldemossa, Mallorca

Besökt Cappuccino Valldemossa? Berätta vad du tyckte!