Omdömet skrevs 12 augusti 2020 från mobil enhet

Jag har rest en hel del men detta tar priset.
Maten underbar. Personalen fantastiska. Rummen härliga och rena. Läget kan inte bli bättre. Hygien var verkligen toppklass. Jag min fru och barn trivdes något otroligt. Jag kan i ärlighetens namn inte komma på en enda sak att anmärka på. Det går inte att hitta ett bättre hotell. Rekommenderar detta med gott samvete oavsett om man reser med barn eller utan.

Datum för vistelsen: augusti 2020
Tack 767mirank
My Olsen, Marketing på Sunwing Alcudia Beach, svarade på det här omdömetSvarade 14 augusti 2020

Hej, tusinde tak for dine meget fine kommentarer, det glæder os meget at vide at I har haft en skøn ferie hos os, og har været tilfredse med mad, personale og lejligheder. Tusinde tak for at dele din oplevelse her på TripAdvisor.

Vi håber at kunne byde jer velkommen tilbage næste år, mange hilsner fra os alle på Sunwing Alcudia Beach

Pas på jer selv!

Omdömet skrevs 31 juli 2020 från mobil enhet

Otroligt bra. Bokade utan all inclusive men inga problem. Bokade ett rum med liten kokvrå. Lidl finns i närheten. Hotellet har mycket bra service inget är omöjligt. Fria handdukar för poolen och stranden. Bra att man får göra incheckning inför hemresan på hotellet, incheckat bagage tas om hand och bordingcard får du direkt så på flygplatsen är det direkt till security. Hade lite problem med vatten tryck från handfat åtgärdades direkt. Om man ska ta upp en negativ sak så är det även om det är ett s.k. familje hotell att man tillåter uppblåsbara saker i den pool som vuxna använder.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack Anders W
My Olsen, Marketing på Sunwing Alcudia Beach, svarade på det här omdömetSvarade 3 augusti 2020

Hej Anders

Tusinde tak for dine kommentarer, det glæder os at høre at du havde en dejlig ferie hos os, fortsat god sommer, og varmt velkommen tilbage til Sunwing Alcudia Beach, My Olsen

Omdömet skrevs 10 november 2019

Rummet var en enrummare med mini-kök och badrum. Det var smart inrett så utrymmet kändes större än det egentligen var. Rent och snyggt med sköna sängar. Havsutsikten var fin och utrymmet på balkongen tillräcklig. Servicen var bra-problem med toalettspolning fixades på dagen. Vi hade frukost 7 dagar och lunch o middag5 dagar (kallades Sunwing Inclusive .Det fanns tillräckligt att välja på-dock tog vissa saker slut de sista 2 dagarna-kanske för att vi var sista veckan 42 innan vinterstängning. Ingående alkoholhaltiga drycker var ok utom vita vinet som vi bedömde som ej drickbart ! Gymmet var ganska bra utrustat och bra tillgänglighet. och 5 dagar fanns vattengympa -dock i för liten och delvis för djup pool. Vi badade i havet som ju låg en kort sandstrandspromenad från hotellet , det var varmt trots mitten av oktober.

Datum för vistelsen: oktober 2019
Tack 124Bertil
Thomas_Cook_NE, PR-chef på Sunwing Alcudia Beach, svarade på det här omdömetSvarade 11 november 2019

Hej Bertil, tusinde tak for at give dig tid til at skrive dine kommentarer, der glæder os at du synes godt om vores hotel og dets faciliteter, vi takker også for dine kritikpunkter som altid er vigtige for os med henblik på forbedringer.

Vi håber at kunne byde dig velkommen tilbage til os på Sunwing Alcudia Beach i 2020.
My Olsen

Omdömet skrevs 10 oktober 2019 från mobil enhet

Ett trevligt hotell som håller vad det lovar. Rent och välstädat och jättefina lägenheter. Vi bodde i en tvåa med delvis havsutsikt. Bra balkong med plats för bord och tre-fyra stolar.

Personalen är serviceinriktade, trevliga och hjälpsamma.

Detta är ett riktigt familjehotell med massor av barn.
Skratt och stoj i poolen blandat med små ledsna babysar. Barn hörs och detta hotell kanske inte är det bästa för vuxna som vill ha lugn och ro men säkert roligt för familjer och för alla barn.

Tröttnar man på poolen så är det bara att gå ca 30 m till havet. Vi badade sista veckan i september och vattnet var fortfarande varmt.

Jag måste också kommentera den fantastiska frukostbuffén. Där fanns något för alla smaker, kallt som varmt.

Datum för vistelsen: september 2019
Tack Britt-marie J
Relax58080056655, Director de Recepción på Sunwing Alcudia Beach, svarade på det här omdömetSvarade 11 oktober 2019

Hello Britt-marie,

Thank you for taking your time to write your review, we are pleased to know that you enjoyed your stay with us.
Thank you also for your kind words to staff, it means a lot to us.

we hope to see you again soon

all the best , Cristina

Omdömet skrevs 1 oktober 2019

Vi bodde på Nuevas palmeras med fina lägenheter med sköna sängar o underbara kuddar.
Bra läge på den långa stranden o nära till allt.
Fint gym .
Bra uppträdande med sång o dans 5 kvällar veckan.
Jättegod middagsbuffée med fina uppläggningar.

Datum för vistelsen: september 2019
Tack mias236
Thomas_Cook_ES, Public Relations Manager på Sunwing Alcudia Beach, svarade på det här omdömetSvarade 2 oktober 2019

Hej Mia, tusinde tak for at give dig tid til at skrive din fine bedømmelse, og fordi du valgte vores hotel for din ferie. Det glæder os at vide at du har haft en dejlig ferie hos os, varmt velkommen tilbage til
Sunwing Alcudia Beach, My Olsen