Omdömet skrevs 31 juli 2020 från mobil enhet

Otroligt bra. Bokade utan all inclusive men inga problem. Bokade ett rum med liten kokvrå. Lidl finns i närheten. Hotellet har mycket bra service inget är omöjligt. Fria handdukar för poolen och stranden. Bra att man får göra incheckning inför hemresan på hotellet, incheckat bagage tas om hand och bordingcard får du direkt så på flygplatsen är det direkt till security. Hade lite problem med vatten tryck från handfat åtgärdades direkt. Om man ska ta upp en negativ sak så är det även om det är ett s.k. familje hotell att man tillåter uppblåsbara saker i den pool som vuxna använder.

Datum för vistelsen: juli 2020
Tack Anders W
My Olsen, Marketing på Sunwing Alcudia Beach, svarade på det här omdömetSvarade 3 augusti 2020

Hej Anders

Tusinde tak for dine kommentarer, det glæder os at høre at du havde en dejlig ferie hos os, fortsat god sommer, og varmt velkommen tilbage til Sunwing Alcudia Beach, My Olsen

Omdömet skrevs 10 november 2019

Rummet var en enrummare med mini-kök och badrum. Det var smart inrett så utrymmet kändes större än det egentligen var. Rent och snyggt med sköna sängar. Havsutsikten var fin och utrymmet på balkongen tillräcklig. Servicen var bra-problem med toalettspolning fixades på dagen. Vi hade frukost 7 dagar och lunch o middag5 dagar (kallades Sunwing Inclusive .Det fanns tillräckligt att välja på-dock tog vissa saker slut de sista 2 dagarna-kanske för att vi var sista veckan 42 innan vinterstängning. Ingående alkoholhaltiga drycker var ok utom vita vinet som vi bedömde som ej drickbart ! Gymmet var ganska bra utrustat och bra tillgänglighet. och 5 dagar fanns vattengympa -dock i för liten och delvis för djup pool. Vi badade i havet som ju låg en kort sandstrandspromenad från hotellet , det var varmt trots mitten av oktober.

Datum för vistelsen: oktober 2019
Tack 124Bertil
Thomas_Cook_NE, PR-chef på Sunwing Alcudia Beach, svarade på det här omdömetSvarade 11 november 2019

Hej Bertil, tusinde tak for at give dig tid til at skrive dine kommentarer, der glæder os at du synes godt om vores hotel og dets faciliteter, vi takker også for dine kritikpunkter som altid er vigtige for os med henblik på forbedringer.

Vi håber at kunne byde dig velkommen tilbage til os på Sunwing Alcudia Beach i 2020.
My Olsen

Omdömet skrevs 10 oktober 2019 från mobil enhet

Ett trevligt hotell som håller vad det lovar. Rent och välstädat och jättefina lägenheter. Vi bodde i en tvåa med delvis havsutsikt. Bra balkong med plats för bord och tre-fyra stolar.

Personalen är serviceinriktade, trevliga och hjälpsamma.

Detta är ett riktigt familjehotell med massor av barn.
Skratt och stoj i poolen blandat med små ledsna babysar. Barn hörs och detta hotell kanske inte är det bästa för vuxna som vill ha lugn och ro men säkert roligt för familjer och för alla barn.

Tröttnar man på poolen så är det bara att gå ca 30 m till havet. Vi badade sista veckan i september och vattnet var fortfarande varmt.

Jag måste också kommentera den fantastiska frukostbuffén. Där fanns något för alla smaker, kallt som varmt.

Tack Britt-marie J
Relax58080056655, Director de Recepción på Sunwing Alcudia Beach, svarade på det här omdömetSvarade 11 oktober 2019

Hello Britt-marie,

Thank you for taking your time to write your review, we are pleased to know that you enjoyed your stay with us.
Thank you also for your kind words to staff, it means a lot to us.

we hope to see you again soon

all the best , Cristina

Omdömet skrevs 1 oktober 2019

Vi bodde på Nuevas palmeras med fina lägenheter med sköna sängar o underbara kuddar.
Bra läge på den långa stranden o nära till allt.
Fint gym .
Bra uppträdande med sång o dans 5 kvällar veckan.
Jättegod middagsbuffée med fina uppläggningar.

Tack mias236
Thomas_Cook_ES, Public Relations Manager på Sunwing Alcudia Beach, svarade på det här omdömetSvarade 2 oktober 2019

Hej Mia, tusinde tak for at give dig tid til at skrive din fine bedømmelse, og fordi du valgte vores hotel for din ferie. Det glæder os at vide at du har haft en dejlig ferie hos os, varmt velkommen tilbage til
Sunwing Alcudia Beach, My Olsen

Omdömet skrevs 23 september 2019 från mobil enhet

Lägenheterna var bra. Bra sängar. Städning när den skedde var godkänd. Läget toppen vid stranden. Poolområdet var rörigt och trångt. Ingen direkt pool för vuxna. Poolen var dessutom väldigt kall. Maten godkänd dock liten variation. De alkoholhaltiga dryckerna som ingick var av skiftande kvalité från odrickbart till ok. Bra tillgång till gym och pass om man vill t ex yoga.

Tack Catarina1973
Thomas_Cook_ES, Director de Relaciones Públicas på Sunwing Alcudia Beach, svarade på det här omdömetSvarade 27 september 2019

Hej Catarina, tak for at give dig tid til at skrive din feedback vedr. dit ophold, det er vigtigt for os at få disse kommentarer med henblik på forbedringer. Vi er kede af at høre at rengøringen og poolen ikke levede op til dine forventninger, vi tilbyder rengøring 5 gange om ugen hvis ikke man har købt special lejligheder hvor der ingår daglig rengøring, da vi er et familiehotel, har vi ikke pool områder som kun er for voksner, er det det du ønsker, kunne vores Sunprime hoteller måske være noget for dig, som kun er for voksne.

Vi håber dog at kunne byde dig velkommen tilbage igen.
Mange hilsner fra Sunwing Alcudia Beach, My Olsen