TripAdvisor
Publicera
Inkorg
Sök
Omdömet skrevs 1 oktober 2019

Vi bodde på Nuevas palmeras med fina lägenheter med sköna sängar o underbara kuddar.
Bra läge på den långa stranden o nära till allt.
Fint gym .
Bra uppträdande med sång o dans 5 kvällar veckan.
Jättegod middagsbuffée med fina uppläggningar.

Tack mias236
Thomas_Cook_ES, Public Relations Manager på Sunwing Alcudia Beach, svarade på det här omdömetSvarade 2 oktober 2019

Hej Mia, tusinde tak for at give dig tid til at skrive din fine bedømmelse, og fordi du valgte vores hotel for din ferie. Det glæder os at vide at du har haft en dejlig ferie hos os, varmt velkommen tilbage til

Omdömet skrevs 23 september 2019 från mobil enhet

Lägenheterna var bra. Bra sängar. Städning när den skedde var godkänd. Läget toppen vid stranden. Poolområdet var rörigt och trångt. Ingen direkt pool för vuxna. Poolen var dessutom väldigt kall. Maten godkänd dock liten variation. De alkoholhaltiga dryckerna som ingick var av skiftande kvalité från odrickbart till ok. Bra tillgång till gym och pass om man vill t ex yoga.

Tack Catarina1973
Thomas_Cook_ES, Director de Relaciones Públicas på Sunwing Alcudia Beach, svarade på det här omdömetSvarade 27 september 2019

Hej Catarina, tak for at give dig tid til at skrive din feedback vedr. dit ophold, det er vigtigt for os at få disse kommentarer med henblik på forbedringer. Vi er kede af at høre at rengøringen og poolen ikke levede op til dine forventninger, vi tilbyder rengøring 5 gange om ugen hvis ikke man har købt special lejligheder hvor der ingår daglig rengøring, da vi er et familiehotel, har vi ikke pool områder som kun er for voksner, er det det du ønsker, kunne vores Sunprime hoteller måske være noget for dig, som kun er for voksne.

Vi håber dog at kunne byde dig velkommen tilbage igen.
Mange hilsner fra Sunwing Alcudia Beach, My Olsen

Omdömet skrevs 13 september 2019 från mobil enhet

Lägenheterna och området runt princesa har renoverats upp. Lägenheterna och poolområdet är väldigt fräscht. Stort plus att man gjort poolen mer barnvänlig. Men hur kan den vara så kall, kyls den ner?

Det enda jag reagerat på att är att det luktar avlopp ibland på rummet, antagligen från aircondition.

Restaurangerna är helt okej, maten är lika bra på hotellet som på någon restaurang i närområdet iallafall. Något stökigt att ha inomhusplatser i restaurangen samtidigt som det är Lollo och bernieshow på scen i samma lokal, där borde man tänkt annorlunda.

Perfekt läge vid hav och pool. Kan nog inte bli bättre om man gillar charterresor.

Lidl och Eroski ligger i närheten och har vad man behöver. Vi köpte tex ett storpack glass där och gav barnen istället för de svindyra som hotellet säljer.

Tack johanw384
Thomas_Cook_ES, Public Relations Manager på Sunwing Alcudia Beach, svarade på det här omdömetSvarade 23 september 2019

Hej Johan, tak for at du valgte vores hotel og tusinde tak for dine venlige ord, det glæder os at vide at du har haft en dejlig ferie hos os. Vi takker også for at skrive dine kritikpunkter som er vigtige for os med henblik på at forbedre vores produkt.

Poolen er opvarmet med solceller, så jeg ved ikke hvornår du har været hos os, men vi har jo haft nogle dage med mindre sol, som gøre at poolen ikkke kommer helt derop hvor vi gerne vil have temperaturen, har dog netop set målingerne, og den har ikke været under 25º, hvilket naturligvis kan føles ganske koldt.

Varmt velkommen tilbage til os på

Omdömet skrevs 4 september 2019 från mobil enhet

Vi ( 2 vuxna och 3 barn 2år, 4år & 9år) bodde på Diana.
Där hade hi ett rum på botten våningen. Rummet var lite slitet men poolen utanför vägde upp men råge. Vi var i denna pool varje dag hela veckan! Lugnt och skönt och lagom varm. Hotellet i helhet var verkligen allt man kan önska! Trevlig personal, god mat, rent och fräscht!
Hyrde även spjälsäng och barnvagn på hotellet och det var super

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack Madelen J
Thomas_Cook_ES, Public Relations Manager på Sunwing Alcudia Beach, svarade på det här omdömetSvarade 11 september 2019

Hej Maelen, tusinde tak for du valgte vores hotel, og for at give dig tid til at skrive denne varme kommentar, det glæder os rigtig meget at vide, at du/I har haft en god ferie hos os, Dianas have er vældig hyggelig ikke mindst pga sin egen pool og den ro der er.

Varmt velkommen tilbage til

Omdömet skrevs 29 augusti 2019

Jag och min familj 2 barn (ålder 5 & 8)och 2 vuxna åkte till Sunwing Alcudia Beach och bodde i 2 rumslägenhet i Nuevas Palmeras med havsutsikt. Semestern började redan när vi kom till flygplatsen, där vi fick både nycklar och våra armband till Sunwing Inclusive så vi kunde gå direkt till rummet när vi anlände till hotellet. Dagen vi kom var det inga aktiviteter så vi passade på att utforska den fantastiska fina stranden rätt nedanför hotellet! Så långgrundt och barnvänlig. På kvällen gick vi ner till den andra byggnaden Princesa där de har a la carte restaurang Pacos Kitchen eftersom vi inte hade mat inkluderat den dagen. Jätte bra service och god kvalitè på mat. Jag åt en vegetarisk spinat burgare som var helt fantastisk. Dagarna därpå var det full fart för barnen, Lollo och bernie, fotboll på stranden och massa bad. Showerna på kvällen var också riktigt bra. Allt i allt hade vi en fantastiskt semester tack till alla som var med och förgyllde vår vecka!

Datum för vistelsen: augusti 2019
1  Tack 43030F
Thomas_Cook_ES, Director de Relaciones Públicas på Sunwing Alcudia Beach, svarade på det här omdömetSvarade 30 augusti 2019

Hej

Tak for I valgte vores hotel til jeres ferie og for de fantastisk flotte ord, det glæder os at I havde en dejlig ferie hos os og har nydt godt af vores aktiviteter, mad og service.

Det er kommentarer som denne som giver en god gang motiviation til at fortsætte det gode arbejde.

Vi håber snart at kunne byde jer velkommen retur til os på Sunwing Alcudia Beach, My Olsen