TripAdvisor
Publicera
Inkorg
Sök
Omdömet skrevs 13 september 2019 från mobil enhet

Lägenheterna och området runt princesa har renoverats upp. Lägenheterna och poolområdet är väldigt fräscht. Stort plus att man gjort poolen mer barnvänlig. Men hur kan den vara så kall, kyls den ner?

Det enda jag reagerat på att är att det luktar avlopp ibland på rummet, antagligen från aircondition.

Restaurangerna är helt okej, maten är lika bra på hotellet som på någon restaurang i närområdet iallafall. Något stökigt att ha inomhusplatser i restaurangen samtidigt som det är Lollo och bernieshow på scen i samma lokal, där borde man tänkt annorlunda.

Perfekt läge vid hav och pool. Kan nog inte bli bättre om man gillar charterresor.

Lidl och Eroski ligger i närheten och har vad man behöver. Vi köpte tex ett storpack glass där och gav barnen istället för de svindyra som hotellet säljer.

Datum för vistelsen: september 2019
Tack johanw384
Thomas_Cook_ES, Public Relations Manager på Sunwing Alcudia Beach, svarade på det här omdömetSvarade 23 september 2019

Hej Johan, tak for at du valgte vores hotel og tusinde tak for dine venlige ord, det glæder os at vide at du har haft en dejlig ferie hos os. Vi takker også for at skrive dine kritikpunkter som er vigtige for os med henblik på at forbedre vores produkt.

Poolen er opvarmet med solceller, så jeg ved ikke hvornår du har været hos os, men vi har jo haft nogle dage med mindre sol, som gøre at poolen ikkke kommer helt derop hvor vi gerne vil have temperaturen, har dog netop set målingerne, og den har ikke været under 25º, hvilket naturligvis kan føles ganske koldt.

Varmt velkommen tilbage til os på

Omdömet skrevs 4 september 2019 från mobil enhet

Vi ( 2 vuxna och 3 barn 2år, 4år & 9år) bodde på Diana.
Där hade hi ett rum på botten våningen. Rummet var lite slitet men poolen utanför vägde upp men råge. Vi var i denna pool varje dag hela veckan! Lugnt och skönt och lagom varm. Hotellet i helhet var verkligen allt man kan önska! Trevlig personal, god mat, rent och fräscht!
Hyrde även spjälsäng och barnvagn på hotellet och det var super

Tack Madelen J
Thomas_Cook_ES, Public Relations Manager på Sunwing Alcudia Beach, svarade på det här omdömetSvarade 11 september 2019

Hej Maelen, tusinde tak for du valgte vores hotel, og for at give dig tid til at skrive denne varme kommentar, det glæder os rigtig meget at vide, at du/I har haft en god ferie hos os, Dianas have er vældig hyggelig ikke mindst pga sin egen pool og den ro der er.

Varmt velkommen tilbage til

Omdömet skrevs 29 augusti 2019

Jag och min familj 2 barn (ålder 5 & 8)och 2 vuxna åkte till Sunwing Alcudia Beach och bodde i 2 rumslägenhet i Nuevas Palmeras med havsutsikt. Semestern började redan när vi kom till flygplatsen, där vi fick både nycklar och våra armband till Sunwing Inclusive så vi kunde gå direkt till rummet när vi anlände till hotellet. Dagen vi kom var det inga aktiviteter så vi passade på att utforska den fantastiska fina stranden rätt nedanför hotellet! Så långgrundt och barnvänlig. På kvällen gick vi ner till den andra byggnaden Princesa där de har a la carte restaurang Pacos Kitchen eftersom vi inte hade mat inkluderat den dagen. Jätte bra service och god kvalitè på mat. Jag åt en vegetarisk spinat burgare som var helt fantastisk. Dagarna därpå var det full fart för barnen, Lollo och bernie, fotboll på stranden och massa bad. Showerna på kvällen var också riktigt bra. Allt i allt hade vi en fantastiskt semester tack till alla som var med och förgyllde vår vecka!

1  Tack 43030F
Thomas_Cook_ES, Director de Relaciones Públicas på Sunwing Alcudia Beach, svarade på det här omdömetSvarade 30 augusti 2019

Hej

Tak for I valgte vores hotel til jeres ferie og for de fantastisk flotte ord, det glæder os at I havde en dejlig ferie hos os og har nydt godt af vores aktiviteter, mad og service.

Det er kommentarer som denne som giver en god gang motiviation til at fortsætte det gode arbejde.

Vi håber snart at kunne byde jer velkommen retur til os på Sunwing Alcudia Beach, My Olsen

Omdömet skrevs 27 augusti 2019

Hotell
Ett fint och stort hotell med underbart läge vid stranden, restauranger och serviceutbud finns nära hotellet. Fin strandpromenad in till Alcudia hamn och även promenadavstånd till gamla stan.
Vi bodde i Villa Princessa, rum med havsutsikt. Överraskande att vi hade 2 balkonger men tyvärr var bara en av dem möblerad. Torde vara enkelt att möblera även den andra balkongen med typ 2 stolar och ett litet bord. Villa Princessa är helt nyrenoverad och allt var snyggt och fräscht. Det trista är bara att det redan efter knappt en sommar är slitet. Det droppade från taket i vårt badrum, det var antagligen ett ac- läckage men inget gjordes. Vår tv och telefon funkade inte hälften av vistelsen, gjordes oss inget egentligen då vi inte används dessa men är väl mer att Man vill att grejerna ska funka. Mycket trevlig städerska som gjorde ett bra jobb.

Vi hade all in clusive och Restaurangen i Villa Princessa var väldigt fin! Den var väldigt lugn och inte alls stojig( vilket vi hört att den större restaurangen är). Frukosten var verkligen jättebra med färskpressad juice och allt från pannkakor till bacon och massa frukt. Luncherna var väldigt samma sak, lite trist. Middagsbufféerna hade ett tema varje kväll och det var vällagade och goda. Men även dessa blir mycket samma sak. Vi visste dock detta och väljer bufféerna pga bekvämlighet, man slipper vänta på maten etc. vi upplevde dock att det inte fanns så mycket” barnvänlig mat”. På Princessa fanns ingen direkt barnbuffe, vilket vi hörde fanns i stora restaurangen.

När det gäller bad är ju stranden helt underbar och närheten till denna guld, det är väldigt långgrunt vilket var perfekt för vår 4- åring. När det gäller pooler så håller jag med det andra skrivit, poolerna är små och för få i förhållande till antalet gäster. Storleken på poolerna funkar dock för oss då vi har så pass små barn fortfarande, men skulle jag ha större barn skulle jag välja ett annat hotell med tex sportpool el vattenrutschkanor. Detta med solstolarna är också en surdeg, har man inte tagit någon solstol på förmiddagen så kommer man bli utan hela dagen, riktigt trist.
Lollo och Bernie var på plats i princip alla dagar, rolig med shower och minidisco!

Direkttransfer och incheckning av bagage på hotellet var mycket smidigt.

Tack mariaanyberg
Thomas_Cook_ES, Public Relations Manager på Sunwing Alcudia Beach, svarade på det här omdömetSvarade 28 augusti 2019

Hej Maria, tak for I valgte vores hotel og for at give dig tid til at skrive denne meget omhyggelige kommentar, som er til stor hjælp for evt nye gæster, men bestemt også for os, med henblik på forbedringer. Vi er kede af at høre at de nævnte fejl ikke blev udbedret under jeres ferie, formoder I informerede vores Resort Service om det?

Virker dog til at I trods alt havde en dejlig ferie og fik nyd godt af vores fantastiske strand i Alcudia og ikke mindst vores venner Lollo & Bernie.

Vist er det dejligt at kunne checke sin bagage ind direkte på hotellet ved hjemrejsen og slippe for at køe i lufthavnen.

Vi håber at kunne byde jer velkommen tilbage en anden gang.

Mange hilsner fra os på

Omdömet skrevs 23 augusti 2019 från mobil enhet

Vi bodde på Villa Princessa i en tvårumslägenhet family. Stor balkong med utsikt över stranden och havet. Byggnaden är renoverad 2018 och känns fräsch. Bra frukostbuffé. Mycket sköna sängar och flera olika kuddar att välja på. Poolen finns vid den större byggnaden bredvid men det bästa är ändå att stranden och havet bokstavligen ligger ett stenkast från hotellet.

Tack lindamB3180AE
Thomas_Cook_ES, Public Relations Manager på Sunwing Alcudia Beach, svarade på det här omdömetSvarade 23 augusti 2019

Hej Linda, tusinde tak for du valgte vores hotel, og for at give dig tid til at skrive denne varme kommentar, det glæder os rigtig meget at vide, at du/I har haft en god ferie hos os, ja vist er Villa Princesa blevet fin efter renoveringen, og der her naturligvis helt nye senge.

Stranden... Det er ikke uden grund den er kåret som en af Europas bedste.

Varmt velkommen tilbage til os på