“Fantastiskt! ”
Omdöme om The Wine Side

The Wine Side
Rankad som nr 17 av 222 Restauranger i Puerto Alcudia
Omdömet skrevs 24 juni 2017 från mobil enhet

Otroligt god mat! Allt! Dagens färska skaldjur m, bland annat soft Shell crab och räkor var himmelskt. Tillsammans med Jardin den absolut bästa restaurangen i Alcudia.

Tack 403kristint

1923 av 404 omdömen

Omdömet skrevs 7 juni 2017 från mobil enhet

Fantastiskt god mat och bra service, godaste vi ätit hittills i Alcudia. Personalen skojade mycket med vår dotter och man behövde aldrig vänta på deras uppmärksamhet eller det man beställde.

Tack Erik B
Omdömet skrevs 6 juni 2017 från mobil enhet

Fantastiskt! Verkligen det bästa jag ätit hittills i alcudia. Vi har försökt undvika alla "fotografimatrestauranger" och lyckats bra. The wine side slog alla rekord. Jättegullig och proffsig personal.

Tack 636linn_al
Omdömet skrevs 6 november 2016 från mobil enhet

Liten bar/resturang med utmärkta skaldjurs rätter och bra viner. Bäst hittills. Rekommenderar
Johnny

Datum för besöket: november 2016
Tack johnnyn2016
Omdömet skrevs 7 juli 2016 från mobil enhet

Överaskr varje gång vi besök med itsökt mat och utsökt vin. Ostronen ägaren tar in från frankrike är de bästa vi ätit varje år. Hummern likaså, för att inte tala om tonfisktataren.

Datum för besöket: juli 2016
Tack Ronald F

Resenärer som tittade på The Wine Side tittade också på

Puerto Alcudia, Alcudia
Puerto Alcudia, Alcudia

Besökt The Wine Side? Berätta vad du tyckte!