Kontakta boendet för att kontrollera tillgänglighet.
Det finns liknande hotell tillgängliga.
Visa alla
Omdömet skrevs 5 augusti 2019

Själva hotellet var bra, helt OK rum och mat. Mycket att välja på när det kommer till maten.
Otroligt lyhört på rummen dock, sä ta med öronproppar.

Men rekommenderar det inte för dom som åker med mindre barn, då jag själv åkte med min 3 åring. Det är alldeles för små pooler för alla som bor på hotellet, och för några solstolar. Det var kaos i poolerna.. Barn och vuxna som åker runt på stora simdynor, så det blir ännu mindre plats i poolen. Många som har stora vattenpistoler, och det är väl ändå inte alla som uppskattar att bli nedsprutade eller bli överkörd av en stor simdyna. Speciellt inte min 3 åring som blev rädd och inte våga bada när det blev alldeles för mycket kaos i vattnet.
Fanns även en barnpool, men där var även äldre barn som åkte runt med stora simdynor och härjade loss så mindre barn blev rädd.

Gå över bron till den egna lilla ön, där fanns även en liten pool också. Men otroligt mycket skit från träden som åkte ner i vattnet, så det kändes inte så fräscht.
Men där finns det lite skugga för den som vill ha det.

Hade varit mer nöjd med hotellet om man hade som regel att ha en bättre ordning i poolerna. Många åker till sol och bad för att kunna vara i poolen mest hela dagarna, men det var bara jobbigt att gå ner och bada i allt kaos.
Att införa som regel att stora simdynor och vattenpistoler inte får vara där vore en bra idé.

Snackbaren var bra, men inte drinkarna vid poolen. Dom trycker på en skärm så kommer det ”färdig drink”. Smaka som saft. Tog en mojito, men det var en gul drink med citron i. Alla som druckit mojito vet att det inte är riktig mojito.

Ac:n på rummet var sådär, blir inte alls så svalt på rummet även om man drar ner den på lägsta. Saknade även en kyl på rummet. Vore bra om man kunde ha kallt vatten på sitt rum.

Datum för vistelsen: augusti 2019
Tack Therese I
Reservaslgm, Director de Recepción på BelleVue Lagomonte, svarade på det här omdömetSvarade 5 augusti 2019

Kära kund
Tack så mycket för din åsikt.
Alla dina kommentarer hjälper oss att förbättra hotellet
Vi påminner våra kunder om att de kan hyra ett kylskåp i receptionen
hälsningar
Mottagningschef

Omdömet skrevs 15 september 2018 från mobil enhet

Vi hade bokat rum för tre vuxna men när vi kom dit var det sängar för två vuxna och ett barn, tog två dagar innan de förstod att vi fått fel rum och ingen ursäkt. Maten är som gjord för britter och ljudnivån värre än i en skolmatsal. I poolerna gällde djungelns lag och badvärdarna gjorde inget åt kaoset.

Datum för vistelsen: juli 2018
1  Tack sofiaa592
Reservaslgm, Director de Recepción på BelleVue Lagomonte, svarade på det här omdömetSvarade 16 september 2018

Kära kund
Vi undersökte din sängolycka, du hade rum 202 och när du bad om det gav du det 115, med en större säng
Vi skulle vara tacksamma i framtiden om du har några problem att meddela oss omedelbart, så vi kan lösa det samma dag

Omdömet skrevs 13 september 2018 från mobil enhet

Man får vad man betalar för. Rent och snyggt. Maten Ok. Borde nog byta ut solstolarna, väldigt ofräscha. Bussen till stranden gick inte den veckan vi var där. Lite illa för folk som har svårt att gå.
Personalen väldigt trevliga. Så allt som allt ganska ok.

Datum för vistelsen: september 2018
1  Tack 927berithb
Reservaslgm, Director de Recepción på BelleVue Lagomonte, svarade på det här omdömetSvarade 13 september 2018

Tack för din åsikt på tripadvisor
Vi hoppas att du kommer tillbaka snart till vårt hotell

Omdömet skrevs 26 augusti 2018

Kom nyss hem från en mycket härlig resa på Mallorca tillsammans med min pojkvän under datumen 18/8-25/8. Vi bode på detta ställe med inte så värst stora förväntningar innan vi kom hit på grund av det överkomliga priset vi fick plus att det ingång all inclusive. När vi kom fram till hotellet kändes det familjevänligt och livligt. Det var som att kliva in i en riktig holdayfeeling hotellkomplex. Vi checkade in och väntade på hotellet någon timme, då gick vi ut till den lilla ön som tillhör hotellet och tog lite mat. När vi sedan fick vårt hotellrum packade vi upp och var förvånansvärd glada av hur rent hotellrummet var. Likaså matsalen där man åt i var det städat och bra. Maten var supergod, ingenting att klaga på. Jag som aldrig varit på ett all inclusive innan blev positivt överraskad då de inte bara serverade de säkra maträtterna som pizza, hamburgare och pasta. Utan detta var väldigt bra! Finns inget direkt att klaga på förutom att hissen var en aning liten och att det var lyhört i matsalen. Annars var servicen jättebra, ett exempel på detta var när jag tappade mitt ena örhänge i handfatet på toan, då ringde en städerska och hjälpte mig. Service killen kom upp på 3 minuter och hjälpte mig. Att ta sig till stranden var smidigt med den minivanen de hade, eller om man ville gå var det inte extremt långt. Visst ligger de lite utsides, men priset och standarden gjorde det mer än värt. B

Datum för vistelsen: augusti 2018
2  Tack jennyk349
Reservaslgm, Director de Recepción på BelleVue Lagomonte, svarade på det här omdömetSvarade 27 augusti 2018

Tack för din åsikt på tripadvisor
Vi hoppas att han kommer tillbaka snart
hälsningar

Omdömet skrevs 21 juni 2018

Min upplevelse är att hotellet är fint och fräscht, nyligen renoverat. Det märks dock att det är av enkel standard, men helt klart prisvärt och mer än man kan förvänta sig för ett tre stjärnigt hotell. Rummen var rena och städades varje dag. Rummen är av enkelt standard och renoveringen såg ut att ha gjorts lite snabbt. Sängarna var hårda men sköna, vi sov jättegott.

Maten var god och hyfsat varierad, det fanns också hamburgare och korv varje dag för kräsna barn och vuxna. Poolområden var fint och det gick att få plats vid poolen efter frukosten. I poolbaren fanns förutom dryck också sandwitch och glass. Hotellet har också ett lugnare poolområde på en ö alldeles bredvid där det också serveras varm mat efter lunchtiden, exempelvis hamburgare, chicken nuggets o.s.v. vilket uppskattades.

Personalen var trevlig och hjälpsam, serveringspersonalen i restaurangen var jättegullig mot vår son på ett år. Underhållningen kollade vi inte så mycket på.

Det tar knappt 15 minuter att gå till stranden med barnvagn och det finns massvis med trevliga restauranger och en lång shoppinggata.

Överlag ett mycket trevligt hotell, kändes att det inte var något lyxhotell men absolut prisvärt och man får det man betalar för och lite till. Enda negativa var att det var för varmt i restaurangen, fanns dock ibland möjlighet att sitta på utsidan.

Rumstips: Tänk på att hissarna är trånga och att det bara finns två stycken. Vi bodde på andra våningen med barnvagn.
Datum för vistelsen: juni 2018
Tack Mattias A
Reservaslgm, Director de Recepción på BelleVue Lagomonte, svarade på det här omdömetSvarade 23 juni 2018

Kära kund
Tack för din åsikt på tripadvisor och för att rekommendera vårt hotell till andra resenärer
Vi hoppas att vi ses snart igen