Eix Alcudia Hotel(Puerto Alcudia)(Mycket prisvärt!)
Kostnadsfri avbokning till den 03/08
  • Restaurang
Rabattmeddelande! 17 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 17 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 171 US$/natt.

Sol de Alcudia Apartments(Puerto Alcudia)(Mycket prisvärt!)
  • Restaurang
Aparthotel Ona Aucanada(Puerto Alcudia)
Kostnadsfri avbokning till den 29/07
Orbitz.com
Boka nu, betala på plats
  • Precis vid stranden
BQ Delfin Azul Hotel(Puerto Alcudia)
Kostnadsfri avbokning till den 02/08
  • Pool
Hotel JS Sol de Alcudia(Puerto Alcudia)
Kostnadsfri avbokning till den 29/07
  • Pool
Apartamentos Palm Garden(Puerto Alcudia)
Boka nu, betala på plats
  • Pool
Botel Alcudiamar Hotel(Puerto Alcudia)
Rabattmeddelande! 19 % lägre än genomsnittspriset

Priset du har hittat är 19 % lägre än det här hotellets genomsnittspris på 354 US$/natt.

Apartaments Aucanada(Puerto Alcudia)
Kostnadsfri avbokning till den 03/08
HotelsClick
Omdömet skrevs 11 september 2016 från mobil enhet

Alcudias absolut bästa läge. Nära till allt. Lugnt och bra. Vi bor här för andra gången, kan säkert bli ett besök ett annat år igen.
Jättetrevligt att äta frukost på balkongen och titta på morgonens aktiviteter på stranden och strandpromenaden.Godkänd standard. Rekommenderas!

Bodde här: augusti 2016, reste med vänner
1  Tack Anita L
Omdömet skrevs 7 augusti 2016

Rummens standard varierar. Bor man på tredje våningen krävs det flera omspolningar på toaletten även för bara lite papper, medan det på första våningen räcker med en. Vissa rum har sopborste, andra inte. Städningen (5 dagar av 7) innefattar inte diskning, ej heller torkar de av köksbänk. Det finns inte kaffebryggare och väldigt lite porslin, glas m m. Diskborste, diskmedel m m får man köpa själv. Vi fick inte nya lakan på hela veckan och underlakanen var rejält för små för madrassen. Vissa handdukar var mycket trasiga.
Poolen är liten och har ofta löv m m på vattenytan men annars trevlig med många solstolar. Stranden är direkt utanför dörren och de flesta rum har en fantastisk utsikt.
Vi stördes inte alls av trafiken och det var, när vi var där, även väldigt lugnt på själva hotellet.
Det går att hyra kassaskåp på rummen och porten ut mot gatan ska vara låst 24/7 men är oftast öppen.

• Bodde här: augusti 2016, reste med familjen
Tack ACDC02
Omdömet skrevs 19 juli 2016

Rummen ser fina ut på ytan men var väl egentligen i så där.
Flera saker var trasiga och alla blev inte åtgärdade under den veckan vi var där, trots påpekande. Bland annat spolade toaletten dåligt vilken kände mindre mysigt.
Sängarna såklart hårda men det får man väl räkna med på hotellen runt medelhavet.
Kanske lite fånigt men det fanns inga skandinaviska kanaler på tvn som finns på rummet. Trots att det bara bor skandinavier på hotellet.
Men läget är riktigt bra, bara att öppna grinden och gå ut till stranden och havsutsikten härlig
Poolen är väl inte mkt för världen men man får även använda poolen vid Alcudia Garden om man vill.
Det kostnadsfria WIFI är dock inte mkt att hänga i julgrannen.
Vi var tvungna att använda ett hotell som ligger längre bort (Viva Tropic) WIFI - riktigt dåligt.
Städningen var dock bra och inget att klaga på.

• Bodde här: juli 2016, reste med familjen
Tack Niklas S
Omdömet skrevs 26 november 2015

Hotellet har ett helt fantastiskt härligt läge. Bara "några steg" från stranden och strandpromenaden. Och även nära till många restauranger. (Vi var där i augusti 2014).
Lugnt och trevligt hotell förutom mycket hårda sängar.
Ser att det nu är renoverat och vårt sällskap kommer att återvända till samma hotell hösten 2016. Vi längtar redan!
För oss så gjorde det inget att receptionen var på ett annat hotell. Mycket bra restaurang vid hotellets entré och även strandbaren var mycket bra.

• Bodde här: december 2014, reste med vänner
Tack Anita L
Omdömet skrevs 31 oktober 2015

Har bott på detta hotell 2008,2009,2011 och 2014 och har även bokat till augusti 2016. Älskar detta läget. Har dock blivit slitet under åren, speciell madrasserna, som varit stenhårda. men ser nu att det blivit renoverat, så hoppas på nya härliga sängar. Har under årens lopp träffat personer som åkt samma tid som vi och som också älskar detta läget. Har nu även fått våra barn och barnbarn att gilla detta hotell. Ganska dyrt, men det är läget man får betala för. Ser fram emot att besöka det igen i augusti 2016.

Tips för att välja rum: Rummen mot hamnen är kanon OM man inte tvunget vill ha rum mot poolen.
  • Bodde här: augusti 2015, reste som ett par
Tack Lizbeth W