“Fint barnvänligt hus med egen pool”
andra resenärer har bokat det här boendet
Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
5 omdömen
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Nivå 2 Skribent
8 omdömen
3 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 3 hjälpsamhetsröster
“Fint barnvänligt hus med egen pool”
Omdömet skrevs 21 juni 2018 för en vistelse i juni 2018

Vi hyrde detta hus under 10 dagar i juni 2018. Vi var 4 vuxna och 2 barn. Rent och fint hus med allt man behöver. 3 ordentliga sovrum med bra förvaring. Sängarna var dock lite väl hårda för vår smak. Perfekt med ett rymligt vardagsrum med tv i anslutning till uteplatsen. Bra wifi så barnen kunde streama filmer på tv:n. Huset var rent och fint och hyresvärden (Marga) var lätt att få tag på när det behövdes och mycket hjälpsam. Mysig uteplats vid poolen, med soffgrupp och 4 solsängar. Tomten var perfekt, säker och inhägnad och bilen fick plats innanför grindarna. Huset ligger centralt med ungefär 15 minuters promenad till stranden.
Extra stort tack att vi fick förvara allt vårt bagage i garaget innan avfärd mot flygplatsen!

richard p

Hullbridge, Storbritannien
Omdömet skrevs 16 juni 2017 för en vistelse i juni 2017
personer tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera