“Stort och fräscht hus med tre lgh!”
andra resenärer har bokat det här boendet

Omdöme om Carello

Kontrollera tillgänglighet
Bokningsförfrågan
Skicka förfrågan
Utmärkt
1 omdöme
Den här verksamheten är inte tillgänglig dessa datum.
Visa alla tillgängliga boenden

Nivå 4 Skribent
26 omdömen
5 omdömen om hotell
common_n_hotel_reviews_1bd8 4 hjälpsamhetsröster
“Stort och fräscht hus med tre lgh!”
Omdömet skrevs 17 maj 2018 för en vistelse i maj 2018
personer tyckte att det här omdömet var hjälpsamt

Huset är stort och fräscht. Innehåller många utrymmen invändigt och utvändigt att samlas på, funkar bra för flera sällskap eller familjer. Ligger i ett lugnt område och tomten är bakom plank/staket. Finns en supertrevlig restaurang nära, annars ca 15 min promenad till hamnområdet med stort utbud. Åker gärna hit igen.

Var detta omdöme till någon hjälp? Ja
Svar från företaget
maj 27 2018
We are very pleased that you had an unforgettable holiday in the beautiful house Carello. And would like to tell you from the property owner, that she would like to welcome you again.

Top Villas Mallorca
Ange datum för att mer korrekta priser
2 gäster
Vuxna2
Barn0
Tillämpa
Äger du en semesterbostad? Lägg upp den här.
Extra inkomst
Enkelt att hantera