“The Duck!!!!!”

Rankad som nr 7 av 69 Restauranger i Portals Nous
Kök: Franskt, Japanskt
Omdömet skrevs 20 juli 2018 från mobil enhet

Ett riktigt kanonställe
Vi drog några sköna förrätter som vi delade på
Bra smaker
Men........ Ankan.... den var perfekt krispig och saltad
Kimchi med den sura touchen gjorde den till en super dish

Tack BollebygdBullen

Omdömet skrevs 30 juni 2018 från mobil enhet

Hade höga förväntningar. Med så saftiga priser och höga ambitioner känns upplevelsen rätt ordinär. Ganska oinspirerad personal och mat som är helt ok men inte mer.

1  Tack Fredrik W
Omdömet skrevs 5 januari 2018

Härlig restaurang med snabb o bra service. Goda drinkar, viner o mycket bra mat. Tyvärr alldeles för hög musik, tröttande att inte höra vad som sägs.

Tack 55mia
Omdömet skrevs 6 juli 2016 från mobil enhet

Vi hade väldigt höga förhoppningar på maten. Tyvärr så blev vi lite besvikna, en del rätter var mycket bra medan andra var lite tråkiga. Mycket bra service och en bra vinmeny.

Tack Tibbe59
Omdömet skrevs 23 augusti 2015 från mobil enhet

Wow vilken meny och vilka rätter. Vi beställde in igen och fick inte nog av smakerna. Kommer boka bord i god tid nästa gång! Mysigt och fullsatt. Gå dit!!!

1  Tack simbrisia

Resenärer som tittade på Lucy Wang tittade också på

Palma Nova, Calvia

Besökt Lucy Wang? Berätta vad du tyckte!