“Gott men oj så hög musik.”
Omdöme om Lucy Wang

Lucy Wang
Rankad som nr 7 av 69 Restauranger i Portals Nous
Kök: Franskt, Japanskt
Omdömet skrevs 5 januari 2018

Härlig restaurang med snabb o bra service. Goda drinkar, viner o mycket bra mat. Tyvärr alldeles för hög musik, tröttande att inte höra vad som sägs.

Tack 55mia

Omdömet skrevs 6 juli 2016 från mobil enhet

Vi hade väldigt höga förhoppningar på maten. Tyvärr så blev vi lite besvikna, en del rätter var mycket bra medan andra var lite tråkiga. Mycket bra service och en bra vinmeny.

Tack Tibbe59
Omdömet skrevs 23 augusti 2015 från mobil enhet

Wow vilken meny och vilka rätter. Vi beställde in igen och fick inte nog av smakerna. Kommer boka bord i god tid nästa gång! Mysigt och fullsatt. Gå dit!!!

1  Tack simbrisia
Omdömet skrevs 16 augusti 2015 från mobil enhet

En otroligt bra restaurang. Servicen är topp och utsikten vacker. Fantastisk mat och dryck! Helt klart värt ett besök.

Tack Marie B
Omdömet skrevs 13 maj 2015 från mobil enhet

Ett mysigt och vackert inrett ställe där vi åt lite smårätter först som alla var fantastiskt goda, sushi till "varmrätt" som även den var mycket bra! Lite seg personal men maten vägde ändå upp att vi fick vänta i perioder!

1  Tack Michelle N

Resenärer som tittade på Lucy Wang tittade också på

Palma Nova, Calvia

Besökt Lucy Wang? Berätta vad du tyckte!